اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

فروش فولکس واگن برقی با سه سال شارژ رایگان در آمریکا

شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان اعلام کرد که بدون اضافه کردن قیمت قصد دارد خودروی برقی شاسی بلند خود موسوم به ID4 را با امکان سه سال شارژ نامحدود در آمریکا به خریداران عرض کنند.

فروش فولکس واگن برقی با  سه سال شارژ رایگان در آمریکا

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان اعلام کرد که مدل شاسی بلند برقی ID4 خود را بدون آنکه قیمت آن را افزایش دهد با سه سال شارژ نامحدود رایگان به خریداران در آمریکا عرضه می‌کند.

این مدل شاسی بلند ماه گذشته به بازار عرضه شده و بنا به گفته فولکس واگن مشتریانی که این خودرو را خریداری می‌کنند می‌توانند به صورت رایگان از شبکه 470 جایگاه شارژ و بیش از 2 هزار نقطه شارژ سریع این شرکت در آمریکا به مدت سه سال بهره ببرند.

اسکات کئوگ، مدیرعامل گروه فولکس واگن در آمریکا، می‌گوید با ارائه سه سال امکان شاژر رایگان و سریع بدون بالا بردن قیمت ما تمام موانع برای خریداران شاسی بلند‌های برقی را هضم کرده‌ایم.

خوروهای برقی کلاس ID فولکس واگن، در واقع پرچمدار طرحی هستند که فولکس واگن در قالب آن قصد دارد سالانه یک و نیم میلیون خودروی الکترونیکی به بازار عرضه کند.

گروه خودروسازی فولکس واگن می‌گوید که قصد دارد با حدود 40 میلیون دلار سرمایه‌گذاری تا سال 2024 تولید خودروی الکتریکی در اروپا، چین و آمریکا را افزایش دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول