اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

همچنان باید آماده دفاع از اسلام و ارزش های انقلاب باشیم

امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز باید همچنان آماده دفاع از اسلام و انقلاب باشیم و بدانیم که این روزهای بابرکت برای همه تجدید عهد و خاطره می‌کند.

همچنان باید آماده دفاع از اسلام و ارزش های انقلاب باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی ظهر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه مهمات که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد جامع تاریخی ورامین برگزار شد، اظهار کرد: فراموش نمی‌کنیم از همین مسجد جامع تاریخی ورامین چگونه جوانان این شهر به سوی جبهه‌های جنگ با بدرقه مردم روانه می‌شدند و فراموش نمی‌کنیم پیکرهای مطهر شهدا به همین محله‌ها بر می‌گشتند و توسط مردم عزیزمان مورد استقبال قرار می‌گرفتند.

وی افزود: از دفاع مقدس جزء زیبایی، حماسه و ایثار به یاد نیست، گرچه ما در دفاع مقدس و جنگ سختی‌های زیادی را کشیدیم، اما زیبایی‌ها و طراوت‌هایی که به واسطه دفاع مقدس به ما ارزانی کرد بسیار فراوان است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از ثمرات دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی است که امروز این عظمت و شکوه را خلق کرد و بسیاری از زوایای وجودی او همچنان ناپیدا است، لذا زنده نگه داشتن دفاع مقدس و آن ایثارگری ها یک وظیفه و رسالت است.

وی بیان کرد: امروز عزیزانمان در سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و همه کسانی که زحمت کشیدند و کنار هم قرار گرفتند که به نوعی آن خاطرات را زنده نگه بدارند یک رسالت انقلابی محسوب می شود چرا که نسل امروز به ویژه جوان هایی که ندیدند و نبودند در دفاع مقدس برایشان تجدید خاطره می شود.

محمودی خاطرنشان کرد: جنگ همچنان باقی است و دفاع همچنان پابرجاست، تنها شیوه جنگ و دفاع تغییر پیدا کرده وگرنه جنگ تمام نشده است.

وی ادامه داد: امروز باید ما همچنان آماده دفاع از اسلام و انقلاب باشیم و بدانیم که این روزهای بابرکت برای همه تجدید عهد و خاطره می کند.

محمودی در پایان گفت: امید است همچنان راه امام و شهدا را ادامه دهیم و در مسیر امام و ولایت ثابت‌قدم بمانیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول