اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تغییری در مصوبه مربوط به سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری صورت نگرفته است

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور اعلام کرد که تغییری در مصوبه مربوط به سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری صورت نگرفته است.

تغییری در مصوبه مربوط به سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری صورت نگرفته است

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره برخی خبرها پیرامون تغییر صورت گرفته درباره سن کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با مصوبه این کمسیون اظهار داشت: ‌هیچ تغییری درباره مصوب کمیسیون شوراها در این باره صورت نگرفته و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید بین ۴۵ تا ۷۰ سال باشند؛ و بارها در این باره اطلاع‌رسانی شده است که قانون انتخابات ریاست جمهوری به چه نحوی در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اصلاح شده است. لذا تغییری در این باره صورت نگرفته و هر گونه تغییر درباره مصوبه این کمیسیون را تکذیب می‌کنم.

حدادی گفت: پیش از این اصلاً سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و حداقل و حداکثری مطرح نبود بلکه در مجلس یازدهم با رایزنی‌های صورت گرفته با کارشناسان و متخصصین امر به این نتیجه رسیدیم که باید حداقل سن نامزدها بین ۴۵ تا ۷۰ سال باشد البته ممکن است در صحن علنی مجلس این عدد تغییر پیدا کند که موضوعش با مصوبه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها متفاوت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول