اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سارقان اموال ۲۰ منزل در اصفهان ناکام شدند/ تحویل اموال مسروقه به مال‌باختگان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ نفر که به ۲۰ منزل دستبرد زده بودند و کشف ۱۱ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد.

سارقان اموال ۲۰ منزل در اصفهان ناکام شدند/ تحویل اموال مسروقه به مال‌باختگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت منزل و شکایت مال‌باختگان به پلیس، اظهار کرد: پس از بررسی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: تلاش‌هایی وسیعی برای شناسایی عامل یا عاملان این سرقت‌ها صورت گرفته و سرانجام کارآگاهان پس از چند روز تلاش شبانه‌روزی و استفاده از توانایی‌های علمی و تجربیات پلیسی خود موفق شدند هویت ۲ نفر که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورند.

وی اظهار داشت: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ نفر را دستگیر کردند.

ترکیان با اشاره به اعتراف متهمان به ۲۰ فقره سرقت منزل در سطح شهر اصفهان گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد اموال مسروقه شامل نقره جات، عتیقه‌جات، تلویزیون ال ای دی، مایکرویو و طلاجات کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اقدام به موقع و سریع مأموران سارقان را در فروش اموال مسروقه ناکام گذاشت اظهار داشت: ارزش اموال مسروقه کشف شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و گفت: اموال مسروقه نیز پس از انجام اقدامات قانونی به مال‌باختگان تحویل شدند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول