اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بیمارستان امام کاظم (ع) ماهشهر تجهیز می‌شود

نماینده ماهشهر در مجلس گفت: تکمیل کادر درمان و تجهیز بیمارستان امام کاظم (ع) انجام می‌شود.

بیمارستان امام کاظم (ع) ماهشهر تجهیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، در پی اعتراض شهروندان از خدمات ضعیف درمانی سازمان تامین اجتماعی به شهرستان بندرماهشهر و انتقاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از کم‌توجهی مسئولین تامین اجتماعی به ارائه خدمات درمانی به منطقه در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، امروزامیرعباس منوچهری معاونت درمان تامین اجتماعی از بیمارستان امام موسی کاظم (ع) بازدید کرد.

سازمان تامین اجتماعی خوزستان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بازدید امروز شرایط کلی بیمارستان امام موسی کاظم (ع) از جمله کادر درمان و پزشکان و تجهیزات مورد بررسی قرار گرفت،  با توجه به وضعیت موجود مقرر شد برای تکمیل کادردرمان و تجهیزات پزشکی در اسرع وقت اقدام شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این بازدید از راه‌اندازی یک درمانگاه در شهر چمران خبر داد و گفت: پیگیری‌های مستمری با سازمان تامین اجتماعی برای راه اندازی یک درمانگاه در شهر چمران در حال انجام است که بتوان این موضوع را در کمترین زمان ممکن تحقق بخشید.

آقاجری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت موضوع رایزنی و پیگیری‌هایی با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز برای تامین یک دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان تامین اجتماعی بندرماهشهر انجام شده است و در حال حاضر در دست اقدام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول