اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جباری: سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان هرمزگان نصف شده است/ اعتراض شدیدبه وزارت آموزش و پرورش

احمد جباری با انتقاد از کاهش سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان هرمزگان، گفت: متأسفانه آموزش و پرورش هرمزگان در اعلام نیاز به معلم در رشته‌های مختلف، آمار غیردرستی را به مرکز منتقل کرده است.

جباری: سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان هرمزگان نصف شده است/ اعتراض شدیدبه وزارت آموزش و پرورش

احمد جباری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: متأسفانه سهمیه امسال دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با وجود کمبود شدید به معلم در استان در رشته‌های مختلف نصف شده است و امروز با اطلاع از این موضوع بلافاصله از طریق سازمان سنجش پیگیر موضوع شدیم.

وی افزود: سازمان سنجش اعلام کرد که این اقدام بر پایه اطلاعات و اعلام نیازی است است که از وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان به این سازمان منتقل کرده‌اند.

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان با انتقاد از اقدام مدیرکل آموزش و پرورش در اعلام عدم نیاز به جذب معلم در بسیاری از شهرهای استان و کاهش سهمیه بومی در دانشگاه فرهنگیان استان، خاطرنشان کرد: در بسیاری از شهرهای استان از جمله شهرهای غربی با کمبود شدید معلم در رشته‌های مختلف مواجه هستیم و این اقدام نوعی کم‌کاری و تعلل است که باید مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نسبت به آن پاسخگو باشد.

جباری اضافه کرد: تا شنبه از سازمان سنجش مهلت گرفتیم تا نامه اصلاحی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان را مبنی بر اصلاح اعلام نیاز به معلم در رشته‌های مختلف به آنان تحویل دهیم تا این موضوع برطرف و سهمیه هرمزگان به درستی اعمال شود.

وی همچنین گفت: کاهش سهمیه هرمزگان در دانشگاه فرهنگیان به معنای اشغال این سهمیه از ناحیه دیگر استان‌ها است و این در حالی است که هرمزگان با کمبود شدید معلم در رشته‌های مختلف مواجه است.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول