اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پناهیان:کشتی‌های آمریکایی بدون اجازه ایران حق عبور از خلیج فارس را ندارند /آمریکا در حال سقوط

استاد حوزه و دانشگاه گفت: آمریکایی‌ها دزدانه و بزدلانه شهید سلیمانی را ترور کردند و جرات مقابله و رویایی با این فرمانده جبهه انقلاب را نداشتند.

پناهیان:کشتی‌های آمریکایی بدون اجازه ایران حق عبور از خلیج فارس را ندارند /آمریکا در حال سقوط

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه امشب در اجتماع بزرگ اربعینی‌ها در مصلای بزرگ جمعه بابل در هفته دفاع مقدس، بیان کرد: امام راحل در ابتدای انقلاب و در بحبوبه فضای جنگ، پیش‌بینی پیروزی‌های بزرگ در سال‌های آینده انقلاب را می‌کرد اما بسیاری‌ها با دیدن مشکلات آن روزهای انقلاب فتح قله‌های بزرگ را برای انقلاب بعید می‌دانستند.

وی افزود: وقتی امام راحل اتصال و وحدت میان مردم ایران و عراق در بعد از جنگ را مطرح کردند. بسیاری این را باور نداشتند اما امام خمینی(ره) نصرت الهی را با تمام وجود لمس کرد، هیچ کس باور نمی‌کرد که روزی انقلاب این‌گونه در سطح منطقه و جهان در میان فشارهای آمریکا در ابعاد مختلف بتواند قله‌های بزرگ را فتح کند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: امروز کشتی‌های آمریکایی بدون اجازه ما حق عبور از خلیج فارس را ندارند و این موضوع ۱۰ سال قبل در باور کسی نبود، آمریکایی‌ها دزدانه و بزدلانه شهید سلیمانی را ترور کردند و جرات مقابله و رویایی با این فرمانده جبهه انقلاب را نداشتند. 

وی اضافه کرد: آمریکا در حال سقوط و انقلاب اسلامی در حال رشد و قدرتمندتر شدن است، آمریکا بعد از حمله ما به پایگاه آمریکایی در عراق جرات پاسخ را نداشت، این را ۱۰ سال پیش هیچ کس باور نمی‌کرد و مطمئن باشید قدرت و جایگاه چند سال آینده ما را کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند.

پناهیان متذکر شد: شهادت شهید سلیمانی باعث اتحاد و وحدت بیشتر ملت ایران و عراق شد و دشمنان ما هر توطئه‌ای را طراحی کنند خداوند آن را زمینه‌ای برای افزایش قدرت ما می‌سازد، ما به نصرت و لطف الهی هر روز در حال قدرت گرفتن و قدرت‌مندتر شدن هستیم.

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: اراده خدا بالاترین قدرت‌ها است همان‌طور که فرعون قصد کشتن حضرت موسی را داشت اما به اراده خدا فرعونیان خودشان حضرت موسی را پرورش دادند.

پناهیان گفت: دشمن می‌خواست حرم حضرت زینب (س) را از بین ببرد اما محبان الهی دور هم جمع شدند و جبهه مقاومتی قدرت‌مندتر از یک ارتش چند ملیتی را راه انداختند، نصرت و قدرت خدا را باور کنید، مشکلات اقتصادی امروز جامعه ما ناشی از عدم باور به خدا و یاری  خواستن خدا در مشکلات است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: وقتی مردم تحت تاثیر دروغ‌ها قرار می‌گیرند و مذاکره با دشمن  را باور می‌کنند ولی امر مسلمین اجازه می‌دهد مردم یک بار دیگر این مسیر اشتباه را تجربه کنند و درس بگیرند.

پناهیان اضافه کرد: درجه توکل بالاتر از رضای الهی است و باید در این مسیر تحمل کرد، هر چه به خدا اعتماد کنیم بیشتر از نصرت الهی بهره می‌گیریم، تعبیر درست اعتماد به نفس، اعتماد به خدا است، در عرصه سیاسی کسانی که به نصرت الهی باور ندارند را طرد کنید که این‌ها سم جامعه هستند و دیدیم که این افراد مردم را فقیرتر می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: منافقان به این دلیل بد هستند که نسبت به خداوند سوظن دارند، برجام پرخسارت ناشی از عدم اعتماد به نصرت الهی بود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول