اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر دفاع آمریکا: به حفظ برتری نظامی اسرائیل در منطقه متعهد هستیم

وزیر دفاع آمریکا ضمن تاکید بر تلاش‌های این کشور برای حفظ برتری نظامی رژیم صهیونیستی، گفت حمایت همه‌جانبه واشنگتن از تل‌آویو ادامه می‌یابد.

وزیر دفاع آمریکا: به حفظ برتری نظامی اسرائیل در منطقه متعهد هستیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا در دیدار با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر پایبندی واشنگتن به حفظ برتری نظامی تل‌آویو در منطقه غرب آسیا تاکید کرد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، اسپر در این باره گفت: «سنگ‌بنای روابط نظامی ما، حفظ برتری نظامی اسرائیل در منطقه است. آمریکا به این امر متعهد بوده و وزارت دفاع نیز خود را مکلف به آن می‌داند».

بر این اساس، وی همچنین افزود که آمریکا به حمایت همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی و ارائه کمک‌های نظامی به این رژیم ادامه می‌دهد.

«جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا نیز در دیدار با گانتز گفت که دولت ایالات متحده به ریاست «دونالد ترامپ» پیش از اتخاذ هرگونه تصمیمی برای فروش جنگنده‌های پیشرفته «اف-۳۵» به کشورهای منطقه غرب آسیا، با تل‌آویو مشورت خواهد کرد.

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز اظهار داشت که کنگره شرایط منطقه را به دقت زیر نظر خواهد داشت و قانونگذاران آمریکایی نیز برای حفظ برتری نظامی رژیم صهیونیستی اقدام می‌کنند.

گانتز نیز در دیدار خود با مسئولان آمریکایی گفت: «ما درباره راه‌هایی برای بهره‌بردن از فرصت‌های منطقه‌ای در کنار مقابله با نیروهای بی‌ثبات‌کننده آن، صحبت کردیم. آمریکا، وزنه ثبات منطقه‌ای بوده و ما متقابلاََ متعهد به تعمیق روابط، همزمان با حفظ برتری نظامی اسرائیل هستیم».

وزیر دفاع آمریکا این اظهارات را در حالی به زبان آورد که گزارش روز قبل خبرگزاری «رویترز» به نقل از منابع مطلع، منبی بر تصمیم واشنگتن برای فروش اف-۳۵ به امارات عربی متحده باعث نگرانی شدید مقامات رژیم صهیونیستی شده است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول