اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در مهدی‌شهر

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدی‌شهر از اجرای ۴۰ عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی هنری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

اجرای ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در مهدی‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محمد طاهریان در نشست کمیته فرهنگی، هنری و اجتماعی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان مهدی‌شهر از اجرای ۴۰ عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی هنری به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی مهدی‌شهر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها تا پایان سال جاری در شهرستان مهدی‌شهر اجرا می‌شود، افزود: برگزاری شب‌شعر و خاطره، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری، فعالیت در فضای مجازی شامل تولید محوی با مضامین معرفی شهدا، بیان خاطرات از پیغام فتح و زندگینامه شهیدان و ... است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی هنری این اداره نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس با مشارکت و همراهی هنرمندان، مؤسسه‌ها و انجمن‌های فرهنگی هنری اجرایی می‌شود.

کمیته فرهنگی، اجتماعی و هنری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مختلف ازجمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ... است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول