اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برنامه «مدینه در غربت» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف از پخش برنامه «مدینه در غربت» از این رسانه به مناسبت سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.



برنامه «مدینه در غربت» از رادیو معارف پخش می‌شود

سیداحمد محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت شهادت امام حسن مجبتی(ع) اظهار کرد: حدیث غربت از جمله برنامه های تولیدی رادیو معارف به این مناسبت بوده که امام حسن(ع) سنگر مستحکم اسلام در مقابل تهاجم براندازانه بنی امیه از جمله موضوعات اصلی آن است.

وی خاطرنشان کرد: حمید علیخانی به عنوان تهیه کننده، عباسعلی توفیقی به عنوان گوینده و حجت‌الاسلام علی احتشام کاشانی به عنوان کارشناس این برنامه است که سوم مهر ماه مصادف با شب شهادت امام حسن مجتبی(ع) از ساعت 19:30 تا 20:30 از این رسانه پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف از تولید برنامه مدینه در غربت روز چهارم مهر ماه از رادیو معارف مصادف با سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت 8:30 تا 9:30 پخش می‌شودکه به بررسی دلایل تنهایی و غربت امام حسن(ع) در این برنامه پرداخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روح الله اسماعیلی به عنوان تهیه کننده، سید حمید حسینی به عنوان گوینده و حجت‌الاسلام محمد محسن طبسی به عنوان کارشناس این برنامه است.

انتهای پیام/78003*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول