اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۱٠٠٠ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: بیش از یک هزار عنوان برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

۱٠٠٠ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

محسن سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس  اظهار کرد: بیش از یک هزار عنوان برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه دفاع مقدس امتداد قیام تاریخی حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) در جغرافیای ایران اسلامی بود و در دفاع مقدس ثابت شد می‌توان با دست خالی و تنها با توکل بر خدا و بهره‌گیری از قدرت ایمان، هیمنه هر ابرقدرت پوشالی و اهریمنی را شکست.

وی افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه موضوعات دفاعی و امنیتی برگرفته از تجربیات ناب و ارزشمند دوران دفاع مقدس است.

سهندی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با رزمندگان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری رژه موتورسواری دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان افزود: همزمان با عزاداری ماه صفر و در ادامه رزمایش کمک مومنانه، بیش از ۶ هزار بسته غذایی کمک معیشتی و لوازم‌التحریر در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی گفت: در این هفته علاوه بر افتتاح 20 پروژه محرومیت‌زدایی و افتتاح 12 واحد پایگاه مقاومت بسیج با مساحت 650 متر مربع، ساختمان حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر با مساحت 400 متر مربع افتتاح خواهد شد.

سهندی گفت: اجرای بیش از 50 مورد آبروی محله و یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، دیدار با پیشکسوتان عرصه دفاع و شهادت، برگزاری نمایشگاه‌های ویژه هفته دفاع مقدس با محوریت محلات شهر زنجان، اجرای مسابقات فرهنگی به صورت مجازی و برگزاری مسابقات قهرمانی کاتای بسیج شهرستان قسمتی از برنامه‌های بسیج شهرستان برای این هفته است.

وی در پایان بر اجرای فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: بسیجیان شهرستان زنجان با الگو گرفتن از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، همواره گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده و در خط ولایت ثابت قدم هستند.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول