اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فوتبال باشت را دریابید/مهد استعدادهای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در خواب!

محض اطلاع رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان باشت باید به عنوان یکی از نقاط فوتبال خیز و دارای استعدادهای ناب فوتبالی در استان یاد کرد.

فوتبال باشت را دریابید/مهد استعدادهای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در خواب!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج چندی پیش و با حکم خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال شهرستان باشت رسما انتخاب و مشغول به کار شد.

اما در این بین ذکر نکاتی خالی از لطف نیست اول آن که محض اطلاع رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان باشت باید به عنوان یکی از نقاط فوتبال خیز و دارای استعدادهای ناب فوتبالی در استان یاد کرد.

برای نمونه بسیاری از بازیکنانی که در فوتبال شهرستان گچساران به عنوان یکی از قطب‌های فوتبال جنوب کشور پرورش یافتند از شهرستان باشت و اصالتا رگ و ریشه باشتی داشته‌اند.

برای نمونه بازیکنانی مانند میلاد غریبی و محمدرشید مظاهری که در روزهای آینده سنگربان اول فوتبال استقلال تهران به عنوان نیکی از تیم‌های پرطرفدار ایران و آسیا خواهد شد فرزندی از دامنه کوه خامی در شهرستان باشت است.

و همچنین دیگر استعدادهای ناب فوتبالی که ریشه و اصالت باشتی داشته و در تیم‌های بزرگ فوتبال ایران هنرنمایی کرده‌اند.

به همین منظور هیئت فوتبال و در راس آن خداداد افشاریان باید نسبت به این شهرستان توجه بیشتری داشته باشند و فرزندان توانمند باشتی را بیشتر دریابند.

در سال های اخیر خبرهای کمتری از موفقیت تیم های باشتی در لیگ های استانی و کشوری به گوش رسیده در حالی که در سال های نه چندان دور تیم فوتبال ابوذر باشت حرف‌های زیادی برای گفتن در استان داشت.

مسوولان متولی فوتبال نیز باید با اولویت سنجی و در نظر گرفتن استعداد هر منطقه نسبت به حمایت از تیم ها اقدام کنند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول