اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر سلامی: هر روز قدرتمندتر می‌شویم/ نیروی دریایی امروز یک قدرت دریایی هواپایه است

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ما محکم و با ثبات قدرت‌افزایی می‌کنیم، اظهار داشت: نیروی دریایی ما از سطح دریا فاصله گرفته و امروز یک قدرت دریایی هواپایه با ترکیبی از پهپادها و بالگردها و هواپیماهای آبنشین است.

سرلشکر سلامی: هر روز قدرتمندتر می‌شویم/ نیروی دریایی امروز یک قدرت دریایی هواپایه است

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم الحاق پهپادها و بالگردها به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس، اظهار داشت: آمریکا دست از استراتژی توسعه طلبانه بر نداشته است و در پی تحمیل اراده خود به دیگر کشورها است که این خود دشمن ساز است و نشان می‌دهد رهبران این کشور فاقد عقل سیاسی و دچار انفعال و زوال تدبیر شده اند.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا می‌گوید میخواستم رئیس جمهور سوریه را ترور کنم، این یعنی پایان فصل سیاسی یک قدرت که بخواهد آشکارا رئیس جمهور قانونی یک کشور را ترور کند. آنها حکام رژیم های مرتجع را با صهونیست ها پیوند می‌دهد تا امت اسلامی نسبت به آنها متنفر بشوند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: آیا مقامات آمریکایی امروز می توانند به تنهایی در یکی از خیابان‌های کشورهای اسلامی رفت و آمد کنند؟ نمی توانند چون همه ملت ها علیه آنها هستند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ما ایستاده ایم و هر روز قدرتمندتر می‌شویم، تاکید کرد: آثار و زوایای نفوذ انقلاب تا شرق مدیترانه و شمال آفریقا قدرت ساخته است و این قدرت ها امروز عمل می‌کنند.

وی گفت: بعنوان یک سرباز کوچک در کرانه خلیج فارس اعلام می‌کنم که ما پیروزیم؛ به برکت صبر ملت‌مان و هدایت های امام انقلاب‌مان پیروزیم. ملت ما در برابر دلار و طلا و یورو و جذبه قدرت‌های سیاسی، تردید به خود راه نمی دهد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه آمریکا امروز نقطه نفرت مردم عالم است و حتی شهروندان آمریکایی هم امروز مرگ بر آمریکا می گویند، تصریح کرد: در آمریکا امروز چیزی جز دود، آتش، فقر، تبعیض نژادی و دو قطبی شدن و از بین رفتن آزادی نمی بینیم.

فرمانده کل سپاه گفت: در نقطه مقابل ما اینجا محکم و با ثبات قدرت می‌افزایم و هرگز متوقف نمی‌شویم و برد سلاح هایمان را می افزایم. به عمق دریانوردی‌مان ژرفا می بخشیم. نیروی دریایی ما از سطح دریا فاصله گرفته و امروز یک قدرت دریایی هواپایه با ترکیبی از پهپادها و بالگردها و هواپیماهای آبنشین است. رشد ما در زیر سطح دریا هم فرود می رود و آنجا هم قدرت داریم و در سطح، زیر سطح و بالای سطح هم قدرت می افزاییم.

وی گفت: هرچه دشمنان قدرت  تهاجمی و محدود کننده بیشتری علیه ملت ایران استفاده می کنند قدرت ملت ایران شکوفا تر می شود ؛ استعدادها ظهور پیدا می کنند و خلاقیت ها به صحنه می آیند و وقتی با ایمان و اراده و آرمانخواهی ملت ما در هم آمیخته می شود، اعجازهای بزرگی را خلق می کند.   

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز ملت بزرگ ایران به دستاورد عظیم دیگر در عرصه دفاع دریایی دست یافت،گفت: این پیشرفت بزرگ و تحول عظیم را به همه ملت ایران تبریک عرض می کنیم.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه به عنوان سرباز کوچکی به ملت عزیز ایران می گویم که تا آخر ایستاده ایم و بر دشمنان مان غلبه خواهیم کرد، گفت: پیروزی نهایی نزدیک است، با ایستادگی و ثبات قدم  ملت ما،در عرصه نبرد اقتصادی و جنگ روانی که دشمن  علیه ما راه انداخته است به یاری خدا در آینده ای نه چندان دور با رهبری و هدایت های فرماندهی معظم کل قوا شاهد پیروزیهای بزرگ و نصرت های دل انگیزی از سوی خداوند متعال خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول