اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آزادسازی ۱۴/۵ هکتار از اراضی بیت المال پردیس

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۱۴/۵ هکتار از اراضی پلاک ۲۴ بومهن موسوم به طاهر آباد به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال آزاد سازی و رفع تصرف شده و به بیت المال بازگشت داده شد.

آزادسازی ۱۴/۵ هکتار از اراضی بیت المال پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در حاشیه اجرای احکام تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای طاهرآباد بومهن که بعدازظهر روز گذشته انجام شد، در جمع خبرنگاران در خصوص این آزادسازی، اظهار کرد: با حضور همکارانم در اداره شهرسازی شهرستان پردیس و یگان حفاظت از اراضی شرق استان تهران طی تعامل صورت گرفته با دادستان عمومی و انقلاب و فرمانداری پردیس و نیروهای انتظامی شهرستان پردیس اجرای حکم آزادسازی اراضی بیت المال آغاز شد.

وی گفت: طی این عملیات ۱۴/۵ هکتار از اراضی پلاک ۲۴ بومهن موسوم به طاهر آباد به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال آزاد سازی و رفع تصرف شده و به بیت المال بازگشت داده شد.

محبت خواه ضمن تقدیر از فعالیت شبانه روزی پرسنل اداره راه و شهرسازی بیان کرد: پرسنل یگان پر تلاش این اداره با قاطعیت در راه مبارزه با زمین خواری و تصرف اراضی بیت المال فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول