اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سردار سلامی: رهبران آمریکا فاقد عقل سیاسی‌اند/ ما هر روز قدرتمندتر شده‌ایم

فرمانده کل سپاه گفت: در گذشته اگر آمریکا دچار چالش می‌شد آن را با جنگ حل می‌کرد و قدرت بازگشت و ترمیم زخم‌هایش را داشت، اما امروز دیگر آمریکا قادر به ترمیم زخم‌هایش نیست.

سردار سلامی: رهبران آمریکا فاقد عقل سیاسی‌اند/ ما هر روز قدرتمندتر شده‌ایم
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز در مراسم الحاق 188 فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه پاسداران، اظهار کرد: روح جهاد زنده شده است و ما هر روز در قوای مسلح ملت ایران اسلامی قدرتمندتر شده‌ایم.
 
وی افزود: در گذشته اگر آمریکا دچار چالش می‌شد آن را با جنگ حل می‌کرد و قدرت بازگشت و ترمیم زخم‌هایش را داشت، اما امروز دیگر آمریکا قادر به ترمیم زخم‌هایش نیست.
 
سردار سلامی ادامه داد: آمریکا دست از استراتژی توسعه‌طلبانه بر‌نداشته ‌و در پی تحمیل اراده خود به دیگر کشورها‌ست، این خود «دشمن‌ساز» است و نشان می‌دهد رهبران این کشور فاقد عقل سیاسی و دچار انفعال و زوال تدبیر شده‌اند.
 
فرمانده کل سپاه گفت: رئیس جمهور آمریکا می‌گوید «می‌خواستم رئیس جمهور سوریه را ترور کنم». این یعنی پایان فصل سیاسی یک قدرت که بخواهد آشکارا رئیس جمهور قانونی یک کشور را ترور کند. آنها حکام رژیم‌های مرتجع را با صهیونیست‌ها پیوند می‌دهند تا امت اسلامی نسبت به آنها متنفر بشوند‌، آیا مقامات آمریکایی امروز می‌توانند به ‌تنهایی در یکی از خیابان‌های کشورهای اسلامی رفت‌وآمد کنند؟ نمی‌توانند چون همه ملت‌ها علیه آنها هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: آثار و زوایای نفوذ انقلاب اسلامی تا شرق مدیترانه و شمال آفریقا قدرت ساخته است‌ و این قدرت‌ها امروز عمل می‌کنند. بالنده‌اند و به پیش می‌روند.
 
سردار سلامی افزود: به‌عنوان یک سرباز کوچک در کرانه خلیج فارس اعلام می‌کنم که ما پیروزیم. به‌برکت صبر ملت‌ مان و هدایت‌های امام انقلاب‌مان پیروزیم. ملت ما در برابر دلار و طلا و یورو و جذبه قدرت‌های سیاسی، تردید به خود راه نمی‌دهد.
 
وی گفت: ما اینجا محکم و باثبات قدرت می‌افزاییم و هرگز متوقف نمی‌شویم و برد سلاح‌هایمان را می‌افزاییم.
 
فرمانده کل سپاه افزود: ‌به عمق دریانوردی‌مان ژرفا می‌بخشیم. نیروی دریایی ما از سطح دریا فاصله گرفته و امروز یک قدرت دریایی هواپایه با ترکیبی از پهپادها و بالگردها و هواپیماهای آب‌نشین است. رشد ما در زیرسطح دریا هم فرود می‌رود و آنجا هم قدرت داریم و در سطح، زیر سطح و بالای سطح هم قدرت می‌افزاییم.

وی گفت: دشمن نه در جنگ‌های مستقیم و نه در جنگ‌های نیابتی نتوانسته ‌موفقیتی به دست آورد، افزود: دشمن اکنون در شورای امنیت و سازمان ملل تنها شده ‌و این یکی از نشانه‌های انزوای استکبار جهانی است.

سردار سلامی افزود: آمریکایی‌ها دیگر توان، رغبت و انگیزه‌ای برای جنگ دیگری ندارند و هم سخت‌افزاهایشان کهنه شده و هم اراده‌هایشان سست شده است.
 
وی ادامه داد: در بعد اقتصادی نیز اگرچه به ظاهر بر‌اساس شاخص‌ها تولید‌کننده بیشترین ثروت جهانی است، ولی دارای بزرگترین بحران‌ها و چالش‌های اقتصادی هستند. اکنون تنها 30 میلیون گرسنه در آمریکا وجود دارد و بیش از 40 میلیون نیز از جمعیت این کشور بیکارند.
 
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آمریکا به نشت قدرت و پوسیدگی رسیده ‌و سهم آن از دنیا هر روز کوچکتر می‌شود.
 
وی گفت: ‌هم‌پیمانان آمریکا نیز میدان را باخته و تحقیر شده‌اند. دشمن گاهی آن‌ها را گاو شیرده خطاب می‌کند و گاهی نیز آن‌ها را پشت میز سازش تحمیلی با دشمنان اسلام می‌برد و رفتارهای آنان سبب شده تا ‌همه ملت‌های دنیا علیه آمریکا باشند.
 
سردار سلامی ادامه داد: صبر و استقامت مردم ایران در مقیاس جهانی می‌درخشد و دنیا درس ایستادگی و مقاومت را از مردم ایران می‌آموزد و این راهی پوینده است که با اتکای به سلاح ایمان و اراده بدست آمده است.
انتهای پیام/88055/ر
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول