اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی مدیریت مثال‌زدنی رئالی‌ها / سودآوری از فروش بازیکن سوسیداد به لیدز

رئال مادرید در این تابستان که همه باشگاه‌ها با مشکلات بزرگ اقتصادی روبه‌رو هستند، باز هم به سودآوری رسید.

بررسی مدیریت  مثال‌زدنی رئالی‌ها / سودآوری از فروش بازیکن سوسیداد به لیدز

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که باشگاه بارسلونا با ضعف شدید مدیریتی مواجه است و چوب حراج به ستاره‌های خودش زده،‌ از این طرف فلورنتینو پرز به یک قدرت بلامنازع مدیریتی بدل شده است.

در دوران پساکرونایی، باشگاه رئال مادرید مدیریتی فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشته و توانسته با فروش بازیکنان درجه دوم خود تاکنون به درآمد 108.5 میلیون یورو دست یابد. 

در اینجا می‌توانید گزارش کامل در خصوص فروشی‌های رئال و اقتصاد قدرتمند مادرید را بخوانید اما تازه این پایان کار نیست و مادرید باز هم در حال سودآوری است.

شب گذشته دیگو یورنته از رئال سوسیداد به ارزش 20 میلیون یورو به لیدزیونایتد و لیگ برتر انگلیس پیوست.

او محصول آکادمی رئال مادرید بود،‌ از سال 2002 در کاستیا فوتبال یاد گرفت و از پایه‌های باشگاه رئال مادرید بازی کردن را آغاز کرد.

او که تنها 2 بازی در تیم اصلی رئال مادرید انجام داد ولی به دلیل خوب بسته شدن قرارداد پس از 3 سال پول به حساب مادرید واریز کرد.

طبق گزارش مارکا، از 20 میلیون یورو فروش یورنته از سوسیداد به لیدز، 4 میلیون یورو از آن رئال مادرید خواهد بود. طبق گزارش مارکا رئال مادرید توانسته 250 میلیون یورو از آکادمی خود سودآوری کند. (در اینجا بخوانید)

این باشگاه قصد دارد با حفظ کردن وضعیت اقتصادی خود، تابستان آینده ستاره‌های خود را خریداری کند و دوباره ترکیب زیدان احیا شود. حتی میزان بودجه سالیانه رئال مادرید از 822 میلیون یورو به 650 میلیون یورو کاهش داده شد. (در اینجا بخوانید)

کیلیان ام باپه و ادواردو کاماوینگا از خریدهای احتمالی رئال مادرید هستند. حتی صحبت می‌شود که رئال مادرید می‌خواهد برای تقویت خط تهاجمی خود برای سال آینده ارلینگ هالند را از دورتموند به مادرید آورد. 


سودآوری 250 میلیون یوریی رئال از آکادمی

باید دید رئال مادرید با مدیریت قدرتمند و مثال‌زدنی فلورنتینو پرز چه سرنوشتی در آینده خواهد داشت.

جالب اینجاست حتی اندیشه کمک به اقتصاد باشگاه از مدیریت به بازیکنان هم سرایت کرد و ستاره‌های مادریدی روز گذشته از پاداش یک میلیون یورویی خود نیز صرف نظر کردند. (در اینجا بخوانید) 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول