اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

درخواست مربیان دوومیدانی از رئیس کمیته ملی المپیک

مربیان ۴ بانوی رکوردشکن دوومیدانی امروز با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کردند.

درخواست مربیان دوومیدانی از رئیس کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کمیته ملی المپیک امروز در مراسمی از ۴ دوومیدانی‌کار و مربیان آنها تجلیل کرد.

مربیان حاضر در نشست صحبت‌هایی را مطرح کردند که در زیر می‌خوانید:

* بختیاری: با سنگ ترازو کار را شروع کردیم

جمشید بختیاری مربی پرتاب چکش و وزنه گفت: در زمین خاکی ورامین مشغول فعالیت هستیم. آقای کیهانی و مبینی هم آمده و دیده اند. من کارم را با ریحانه آرانی و با سنگ ترازو سه کیلویی شروع کردم و به مرور رکورد را بالا بردیم. 

وی افزود: او برای تیم ملی انتخاب شد. برای قهرمانی آسیا فاقد کفش پرتاب بود که آقای کیهانی دستور داد برایش یک کفش تهیه شود و او هم در مسابقات مدال خوبی گرفت. 
عرب رستمی را هم در مسابقات مدارس کشف کردیم با وجود اینکه نوجوان است اما در رده بزرگسالان حرف برای گفتن دارد. البته غیر از آنها دو سه نفر دیگر هم متولد دهه هشتاد هستند که استعداد دارند. ورامین قطب پرتاب چکش شده است. تنها مسئله این است که ما از لحاظ وسایل و جای تمرین در مضیقه هستیم و ان شاالله با کمک شما این مسئله هم رفع شود.

* بادپی: باید به دنیا ثابت شود ما چیزی کم نداریم

محمدرضا ربانی مربی پرش با نیزه، خاطرنشان کرد: در بخش بانوان ما جای پیشرفت داریم و باید به دنیا ثابت شود ما چیزی کم نداریم. شیرینی این اتفاق را با انتقاد کم نمی‌کنم و امیدوارم حمایت‌ها بیشتر شود.

کاوه موسوی از مربیان پرتاب چکش، گفت: ما با عشق در این رشته کار می‌کنیم. مربی من در بلاروس مدال المپیک دارد. ما می‌توانیم در رشته پرتاب‌ها در سن ۳۰ تا ۳۵ سالگی نتیجه بگیریم. البته رشته دوومیدانی دیر بازده است. 

وی افزود: من در سن ۳۲ سالگی متاسفانه ورزش قهرمانی را کنار گذاشتم اما با آمدن مبینی دوباره بازگشتم اما به عنوان مربی. این انگیزه را دارم که سال بعد در مسابقات شرکت کنم.

* بادپی: پایین تر از حداقل امکانات هستیم

حسن بادپی مربی پرش طول عنوان کرد: ما بدون حداقل امکانات هم پایین تر هستیم. امیدواریم حمایت خوبی از ما شود اما ما بیشتر نیاز به حمایت عاطفی داریم. 

در این نشست ۴ دوومیدانی‌کار از عدم امکانات لازم و نبود پیست مناسب گلایه کردند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول