اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

صالحی‌امیری: سال ۱۴۰۰ رشته‌های پرمدال خواهند درخشید

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در سال ۱۴۰۰ چند رویداد داریم که امید زیادی به دوومیدانی وجود دارد.

صالحی‌امیری: سال ۱۴۰۰ رشته‌های پرمدال خواهند درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه تجلیل از بانوان دوومیدانی‌کار، اظهارداشت: این رکوردشکنی‌ها در تاریخ دوومیدانی برگ افتخاری است. دختران ایران رکوردهای جدیدی ثبت کردند این نشان می‌دهد زنان و دختران امکانات لازم داشته باشند آنها قله‌های صعود را طی کرده و به جهانیان نشان می‌دهند توانایی فتح سکوها را دارند.

وی افزود: ما و وزارت باید برنامه جدیدی برای دوومیدانی تعریف کنیم. این رشته پرمدال می‌تواند جایگاه کاروان ایران را در آسیا، جهان و المپیک ارتقا دهد. ما ۵ رویداد را در سال ۱۴۰۰ داریم که امید زیادی به دوومیدانی وجود دارد. این تقدیر سمبلیک بود با این پیام که شما دیده می‌شوید.

رییس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ریزی برای حمایت از دوومیدانی شده، عنوان کرد: سرمایه‌گذاری خوبی در این رشته شده است. در ستاد عالی سیاست ما حمایت از رشته‌های پرمدال و در صدر آنها دوومیدانی است. در رویدادهای جهانی شاهد بودیم نیمی از مدال‌های چین و ژاپن را زنان کسب کرده‌اند. باید سرمایه‌گذاری مستقلی روی ورزش زنان شود. باور دارم در سال ۱۴۰۰ رشته‌های پرمدال خواهند درخشید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول