اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

نظر «غلامرضا منتظری» درباره نمایش «علمدار»/ «قائمیان» چهارمین روایتگر نمایش شد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نمایش «علمدار» توانست با کمترین دیالوگ از تمام ظرفیت های هنری و ادبی استفاده کند.

نظر «غلامرضا منتظری» درباره نمایش «علمدار»/ «قائمیان» چهارمین روایتگر نمایش شد

به گزارش خبرنگار تئاتر فارس، نخستین شب موسیقی نمایش علمدار با حضور میهمانانی از جمله غلامرضا منتظری نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همراه شد که برای تماشای موسیقی نمایش به تالار وحدت آمدند.

«غلامرضا منتظری»، در حاشیه تماشای نمایش در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: این نمایش در نوع خود جدید، جذاب و اثر بخش بود چرا که توانست با کمترین دیالوگ از تمام ظرفیت های هنری و ادبی استفاده کرده و پیام خود را به زیبایی منتقل کند.

وی در ادامه عنوان کرد: سکوت در این نمایش فریادهایی با خود همراه داشت. به نویسنده، کارگردان و تهیه کننده این رویداد دست مریزاد می‌گویم و به نظر من همه چیز عالی بود. 

منتظری با بیان اینکه لحظه به لحظه این اثر با مخاطب خودش حرف می‌زد ، توضیح داد: اگر کسی فقط یک دور تاریخ کربلا را مطالعه کرده باشد، به راحتی می‌تواند با این مجموعه اثر ارتباط برقرار کند. در نهایت به نظر من این کار زیبایی بود و از تماشای آن لذت بردم.

*راویت «علمدار» به فرهاد قائمیان رسید

فرهاد قائمیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، روایتگر افتخاری چهارمین شب از اجرای موسیقی نمایش علمدار در سوگ و رثای سردار مهر و ماه حضرت عباس (ع) می شود. قائمیان جمعه چهارم مهر ماه با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و گروه آوازی موسیقی نمایش علمدار ساخته پوریا خادم به رهبری بردیا کیارس را روایت می کند.

 

 

نخستین اجرای علمدار سه شنبه اول مهر ماه با روایتگری داریوش ارجمند از طریق اپلیکیشن روبیکا به آدرس: go.rubika.ir/ei میزبان ده ها هزار نفر از تماشاگران علاقه مند به این رویداد فرهنگی و خیریه بود. علاقه مندان به تماشای این برنامه علاوه بر تهیه بلیط به صورت همت عالی از سایت ایران نمایش به آدرس: www.irannamayesh.com می توانند بعد از نصب برنامه روبیکا از طریق اپلیکیشن این برنامه و عضویت در کانال «علمدار» به صورت زنده و رایگان، موسیقی نمایش «علمدار»، نوشته محمد رضا کوهستانی، طراحی حرکت: علی براتی، ویدئو آرت: پژمان زهاب‌ ( مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی) ، تهیه کنندگی پرویز پرستویی و کارگردانی حسین پارسایی را  تا ۶ مهر از ساعت ۲۱ تماشا کنند.

این رویداد فرهنگی و خیریه با همت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و مشارکت موسسه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) با اهداف خیرخواهانه تهیه و تولید شده و کلیه درآمد‌های آن صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه سیستان و بلوچستان می‌شود.
نخستین شب از کنسرت موسیقی نمایش عاشورایی «علمدار» در سوگ و رثای سردار آب و ادب حضرت ابوالفضل (ع) با اهداف خیرخواهانه، شامگاه سه‌شنبه 1 مهرماه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تالار وحدت برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول