اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مدیریت جهادی حلال مشکلات کشور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: در حال حاضر مدیریت جهادی حلال مشکلات کشور است.

مدیریت جهادی حلال مشکلات کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، سید حمزه محقق‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در رونمایی از تمثال سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی  اظهار کرد: نامگذاری بلوار مزین به تمثال سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و نامگذاری این بلوار به نام سردار کاری پسندیده بود.

وی  ضمن تیریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیان کرد: یاد و خاطره همه شهیدان دوران دفاع مقدس شهدای هسته‌ای شهدای، شهدای مدافع حرم و به ویژه  یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن این خطه از میهن اسلامی‌مان بخصوص شهید سردار سرافراز سپاه اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه  به حضور جوانان و کودکان در این برنامه اشاره کرد و گفت: کسانی هستند که دوران دفاع مقدش چیزی ندیده‌اند ولی شنیده‌اند این برنامه‌های خوب و پرثمر برای این نسل خواهد بود.

وی گفت: در 31 شهریورماه سا 59 کشور عراق به سرکردگی صدام و به پشتوانه دو ابر قدرت شرق و غرب و خلاف عرف معمول که دو ابر قدرت و دو بلوک عمده دنیا در کنار هم در مقابل کشوری بایستند ولی در طول 8 سال دفاع مقدس علیه مملکت اسلامی ما، این کار انجام شد.

محقق‌زاده گفت: مملکت اسلامی ما مملکتی اسلامی است و ظلم ستیزی خصیصه بارز ملت ایران است و این خصیصه را به معنای واقعی کلمه معنی کردند.

وی اذعان کرد: در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی دشمن وقتی دید در منطقه خاورمیانه دستش از خیلی از چیزها کوتاه شد در مقابل ملت ایران کم آورد و دست به اقداماتی زد.

محقق‌زاده با بیان اینکه دشمن اقدامات سخت 8 سال دفاع مقدس را علیه ما تحمیل کردند عنوان کرد:  هرگونه سلاحی را به صدام واگذار کردند، مجهز از سلاح‌های شیمیایی مجهز از تمام نیروی هوایی زمینی و دریایی و تمام تحریم‌ها را در مقابل کشور ایران  اسلامی اجرا کردند ولی به نتیجه نرسیدند.

وی در ادامه افزود: این جوانان ما بودند که تمثال آنها را بر در و دیوار می بینید  با رشادت از تمام هستی‌شان که جانشان بود گذشتند و خودشان را سپر بلای ملت ایران کردند و سرزمین وسیع ایران و بخصوص اسلام را عزیز کردند تا ما امروز محصول آن  را بچشیم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با اشاره به برخی مشکلات کشور عنوان کرد: رفع حل این مشکلات  نیاز به برنامه‌ریزی،  نیاز به تحرک، نیاز به مدیریت جهادی دارد و اگر چنین باشد مملکت ما هیچ مشکلی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس هفته‌ای  مغتنم است که همه مردم می‌توانند از رشادت‌ها و مجاهدت‌های عزیزان رزمنده،  ایثارگران در طول 8 سال دفاع مقدس استفاده کنند و بشنوند و فرصت مغتنمی است برای قشر نوجوان و جوان که از این رشادت ها بهره ببرند.

سرهنگ محقق‌زاده گفت: یکی از کارهایی که می‌توانیم سیره شهدا را انتقال دهیم برگزاری و برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس است که علیرغم بیماری کرونا و جلوگیری از تجمعات این برنامه می تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول