اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دسترسی پژوهشگران به اسناد دست اول دفاع مقدس فراهم می‌شود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر غنای روزافزون موزه‌های دفاع مقدس گفت: از این پس پژوهشگران به اسناد ناب و دست اول و تحلیل‌های واقعی و روایت‌های درست از دفاع مقدس دست پیدا خواهند کرد و بنا داریم از تحریف جلوگیری کنیم.

دسترسی پژوهشگران به اسناد دست اول دفاع مقدس فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز (چهارشنبه 2 مهر) در آیین افتتاح همزمان 8 باغ موزه دفاع مقدس در 8 استان کشور اظهار داشت: باید همه ایرانیان عزیز افتخار کنند که پدرانشان چگونه با دست خالی بابر متجاوزان ایستادند و از این مرز و بوم و آئین و سرزمین دفاع کرده و ذره‌ای کوتاه نیامدند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاد با آنچه که در جنگ‌های ایران و قفقاز و حتی جنگ بین‌المللی اول و دوم و اتفاقاتی که منجر به جدایی بخش‌هایی از کشور که در دوره‌های مختلف رخ داده را بررسی کنیم، متوجه اهمیت حادثه بزرگ دفاع مقدس در تاریخ ایران و تاریخ جهان می‌شویم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ‌ملت ایران سیستم و نظام طاغوت را به هم ریخت و وقتی که در بازیابی خود درگیر مسائل مختلف بود 8 سال جنگ را به ما تحمیل کردند.

سردار باقری افزود: رژیم صدام و صدام ملعون جلو پنجره قدرت‌های جهانی بود و لی آنها فهمیدند که انقلاب اسلامی بالنده بوده و به حرکت خود ادامه خواهند داد و بساط ظلم و ستم را بر‌می‌چیند.

وی گفت:‌‌ موزه دفاع مقدس تهران یکی از سازه‌های ارزشمند در کشور است و انتظار آن است که فرماندهان و مسئولان یگان‌های نیروهای مسلح جدا از محتوای  ملی موزه‌ها که از مرکز ارسال می‌شود نسبت به محتوای استانی همت بگمارند ضمن اینکه جوانان باید بدانند رزمندگان اسلام در جبهه‌ها چه کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ محتواها در موزه‌ها فوق‌العاده مهمند که باید  دائم در مورد آن کار شود و باید پژوهشگران به اسناد ناب و دست اول و تحلیل‌های واقعی و روایت‌های درست از دفاع مقدس دست پیدا کنند؛ ضمن اینکه باید از تحریف هم جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول