اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بررسی ۱۶۳ پرونده برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۶۳ پرونده برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و برای دریافت تسهیلات به ارزش سه هزار میلیارد ریال این استان دست بررسی است.

بررسی ۱۶۳ پرونده برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل صبح امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: ارائه تسهیلات رونق تولید برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان با وجود فشارهای خارجی و تحریم‌ها در استان سمنان ادامه دارد.

او ادامه داد: اکنون ۱۶۳ پرونده برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و برای دریافت تسهیلات به ارزش سه هزار میلیارد ریال در بانک‌های عامل استان دست بررسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: رفع مشکلات مالیاتی، بیمه‌ای و بانکی واحدهای تولیدی و صنعتی ازجمله کارکردهای مهم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان است که دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید نسبت به اجرای این برنامه‌ها نهایت همکاری را با بخش صنعت و تولید استان داشته باشند.

تشنه‌دل اضافه کرد: دغدغه واحدهای صنعتی در این کارگروه کمک به رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی است.

او گفت: تعیین تکلیف واحدهای تولیدی بدهکار و تملیکی استان سمنان از سوی بانک‌های استان تسریع شود.

جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان چهار دستور کار داشت و در آن اعلام شد که از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون ۲۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان برگزار شده و این جلسات در مجموع ۱۸۲ مصوبه داشته است.

۴۰ درصد از مصوبه‌ها در ماه‌های گذشته در گام اجرایی قرار گرفت و ۴۱ درصد دیگر هم در دست اقدام است.

مشکلات واحدهای صنعتی سمنان رفع شود

علی‌رضا شریفی‌نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان هم گفت: در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان مشکلات بخش صنعت و تولید باید به‌صورت جزئی و به‌دور از کلی‌گویی بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری کارگروه‌هایی از این دست حمایت تمام‌قد از بخش تولید و صنعت و جلوگیری از بیکاری کارکنان واحدهای مشکل‌دار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در ماه‌های گذشته برای گره‌گشایی از مشکلات اقشار مردم به‌ویژه صنعتگران مطلوب بوده است، گفت: این رویه اصولی با وجود فشارهای خارجی و تحریم‌های اقتصادی و شیوع کرونا ویروس برای تحقق شعار سال ادامه یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: پیوند دولت و بخش خصوصی در استان سمنان بسیار محکم است و به‌نوعی مدیران دستگاه‌های اجرایی در کنار بخش تولید و حامی صنعتگران هستند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول