اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اختصاص ۵ میلیارد تومان به جهاد دانشگاهی همدان

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان از اختصاص ۵ میلیارد تومان طی سال جاری به جهاد دانشگاهی همدان خبر داد.

اختصاص ۵ میلیارد تومان به جهاد دانشگاهی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابوالقاسم الماسی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان همدان اظهار کرد: مقام‌ معظم رهبری فرموده‌اند «جهاد دانشگاهی یکی از رویش‌های انقلاب بود» که این جمله بسیار موجز، عمیق و تاثیرگذار نشان از نقش و جایگاه این نهاد انقلابی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحقق انقلاب فرهنگی دارد.

وی با اشاره به اینکه ارزش نهفته دیگر در جهاد دانشگاهی نگاه به درون در استفاده از نخبگان و برجستگان حوزه علمی کشور است گفت: جهاد دانشگاهی دستگاهی بدون حاشیه‌ای است که کارهای بزرگی انجام داده و قابل تقدیر و تشکر خواهد بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با اشاره به اینکه در دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات بزرگی در استان در حوزه جهاد دانشگاهی به دلیل نگاه ویژه دولت به این نهاد و نیز تلاش و اهتمام دست‌اندرکاران صورت گرفته است افزود: توجه دولت به این نهاد انقلابی طوری بوده که در سه سال متولی ۹ میلیارد تومان به جهاد دانشگاهی واحد همدان کمک شده است.

وی با تاکید به اینکه در سال ۹۹ نیز با وجود مشکلات بسیار ۵ میلیارد تومان به این نهاد اختصاص یافته است خاطرنشان کرد: امیدوارم همواره شاهد پویایی و بالندگی جهاد دانشگاهی در استان باشیم.

انتهای پیام/ 89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول