اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

3500 کم سواد و بی‌سواد در بوشهر آموزش می‌بینند

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال 99 بیش از سه هزار و 500 نفر از افراد کم سواد و بی‌سواد جذب فعالیت‌های سوادآموزی می‌شوند.

3500 کم سواد و بی‌سواد در بوشهر آموزش می‌بینند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سید مجتبی هاشمی‌نژاد ظهر امروز در گردهمایی مدیران حوزه ستادی سازمان سواد آموزی و معاونین و رؤسای ادارات سوادآموزی استان‌ها که به صورت ویئوکنفرانس برگزار شد، با گرامیداشت چهلمین سالروز شروع دفاع مقدس ملت ایران اظهار داشت: گرامیداشت این ایام، پاسداشت ایثار، خودگذشتگی و غیرت مردمان این سرزمین در سال‌های خون و حماسه است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: مجموعه نهضت سوادآموزی در طول هشت سال عشق و حماسه، با تقدیم 176 شهید پرافتخار که نماد استقامت، ایثار و جهاد برای تضمین عزت و سربلندی ملت ایران هستند، وظیفه خود را نسبت به انقلاب و مردم ادا کرده است.

هاشمی‌نژاد در ادامه با اشاره به تکمیل و به روزرسانی بانک اطلاعات افراد کم سواد و بی‌سواد در استان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، در سال جاری بیش از سه هزار و 500 نفر از خدمات مجموعه سوادآموزی بهره‌مند می‌شوند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر استمرار فعالیت‌های آموزشی در شرایط کرونایی عنوان کرد: در برگزاری کلاس‌ها به شیوه‌های حضوری، مجازی و یا تلفیقی، تابع شرایط و ضوابط ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا هستیم.

وی با اشاره به نقش مدیران واحدهای آموزشی در راستای جذب و نگهداشت سوادآموزان، اذعان داشت: بر اساس شیوه نامه‌های وزارت آموزش و پرورش، مدیران مدارس در همه دروه‌های تحصیلی موظف به همراهی و همکاری با مجموعه سوادآموزی هستند.

هاشمی‌نژاد در پایان کیفیت بخشی به فعالیت‌های سوادآموزی را از اولویت‌های معاونت سوادآموزی دانست و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت گروه‌های بهبود کیفیت در استان و شهرستان‌‌ها-مناطق بهترین بستر قانونی برای تحقق اهداف سوادآموزی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول