اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ملت فلسطین می‌داند فقط باید با مقاومت مسلحانه گام بر دارد/ رأی دومینیکن سندی بر بی‌اعتباری بین‌المللی آمریکا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ملت مظلوم فلسطین سال‌هاست که دریافته است نباید به حکومت‌های وابسته برخی از کشورهای وابسته عرب تکیه کند و فقط با مقاومت مسلحانه در کنار سایر کشورهای عضو جبهه مقاومت، در مسیر آزادی فلسطین و نابودی رژیم اشغال‌گر صهیونیستی گام‌های استوار بردارد.

ملت فلسطین می‌داند فقط باید با مقاومت مسلحانه گام بر دارد/ رأی دومینیکن سندی بر بی‌اعتباری بین‌المللی آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در یادواره و رونمایی از تندیس شهید زینب کمایی، شهید ترور و عفاف و حجاب در شاهین‌شهر، اظهار کرد: در جنگ روایت‌ها، برگزاری مداوم و پربار یادواره‌های شهیدان، پیام انقلاب اسلامی را که برگرفته از پیام عاشورایی حضرت امام حسین (ع) است به نسل‌های حاضر و آینده منتقل می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: یادواره‌های شهیدان انقلاب اسلامی و به‌ خصوص دوران باشکوه دفاع مقدس از آن‌ جهت اهمیت دارد که از انقطاع نسلی  پیام انقلاب اسلامی جلوگیری می‌کند؛  یادواره‌های شهید زینب کمایی و شهدای دیگر کشور که اقدامات ارزشمندی داشته اما ناشناخته مانده‌اند، با هدف انتقال فرهنگ حجاب و عفاف، ایثار، مقاومت ، عزت، جهاد، استقلال‌خواهی و تحقق عملی گام دوم انقلاب اسلامی در دستور کار این سازمان در سراسر کشور قرار دارد.

وی به شکست‌های آمریکا، هم‌پیمانانش در غرب آسیا و مزدورانش هم چون سازمان منافقین در دوران دفاع مقدس از نظام جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: جبهه رسانه‌ای استکبار پس‌ از این شکست‌ها در فضای مجازی در حال تحریف پیام آزادی‌خواهانه، ضداستکباری و واقعی اسلام ناب نظام جمهوری اسلامی با رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: منافقین کوردل که زمانی با ترورهای کور سال‌های ۶۰ و ۶۱ هزاران نفر از نیروهای انقلابی ازجمله شهید زینب کمایی را حذف فیزیکی کردند پس از ناکامی‌های خود، حالا در یک جنگ رسانه‌ای و نرم در کنار سایر مزدوران خارجی در کشورهای اروپایی و آمریکا و برخی هم‌فکران داخلی خود به دنبال جابجا کردن جای جلاد و مظلوم، حق و باطل، ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها و ترویج دروغ و تزویر در ذهن‌های جوانان کشور هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرازهای از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم‌سالاری دینی فقط شرکت در انتخابات نیست بلکه مشارکت دادن واقعی مردم با کمک مسؤولان در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور است.

وی ادامه داد: آمریکا به‌ عنوان سردمدار نظام سلطه به‌ شدت واهمه دارد که نظام جمهوری اسلامی به مدلی برای ملت‌های دیگر غرب آسیا و سایر نقاط دنیا تبدیل شود و به همین علت است که سخت‌ترین فشارهای اقتصادی و سیاسی را پس از شکست‌هایش در جنگ نظامی علیه ملت انقلابی و هوشیار ایران اعمال کرده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس به ناکامی‌ها و شکست‌های دیگر آمریکا در عرصه‌های سیاسی از جمهوری اسلامی ایران گریزی زد و گفت: مواضع ضد ایرانی دولت‌مردان زورگو آمریکا آن‌قدر در عرصه‌های بین‌المللی بی‌اعتبار شده است که در تصویب قطعنامه‌ای بر ضد کشورمان فقط یک کشور کوچک دریای کارائیب (جمهوری دومینیکن) با او همراهی می‌کند.

سردار سلیمانی اظهار داشت: آمریکا از سر استیصال و ضعف برخی از کشور کوچک دست‌نشانده امارات عربی متحده و بحرین را تحت‌فشار می‌گذارد تا با اعلام علنی همکاری این دو رژیم مرتجع با رژیم کودک کش صهیونیستی، برای خود در عرصه‌های داخلی  و خارجی، اعتبار دروغین بسازد؛ ملت مظلوم فلسطین سال‌هاست که دریافته است نباید به حکومت‌های وابسته برخی از کشورهای وابسته عرب تکیه کند و فقط با مقاومت مسلحانه در کنار سایر کشورهای عضو جبهه مقاومت، در مسیر آزادی فلسطین  و نابودی رژیم اشغال‌گر صهیونیستی گام‌های استوار بردارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود این جمله بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی را که فرمود «استقرار نظام جمهوری اسلامی، برای ملت ایران یک موهبت الهی بود» را یادآوری کرد و ادامه داد: ملت ایران سال‌ها بود که با خیانت های دولت‌مردان وابسته و ضعیف خود در دوره‌های قاجار و پهلوی ضعیف شده بود و با هر تهاجم دشمنان گوشه‌ای از خاک خود را از دست می‌داد.

وی افزود: اما با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و رشادت‌های سرداران، فرماندهان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و به صحنه آمدن همه اقشار ملت در دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی، نخستین بار، نه تنها وجبی از خاک کشور جدا نشد که پیروزی بزرگی را بر کشورهای های شرق و غرب حامی رژیم صدام برای ملت ایران به ارمغان آورد.

به گزارش فارس، پس از برگزاری یادواره شهید کمایی، از تندیس این شهید دانش‌آموز و عفاف و حجاب با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین رونمایی شد، وی در سال ۶۱ در شاهین‌شهر به دست منافقین کوردل به شهادت رسیده بود.

تندیس شهید زینب کمایی در میدانی در بخش شمالی این شاهین‌شهر، در منطقه‌ای روبه توسعه و در نزدیکی بهشت معصومه شاهین‌شهر نصب‌شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول