اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تیم‌های واکنش سریع در کنگان تشکیل می‌شود

فرماندار کنگان گفت: تشکیل تیم‌های واکنش سریع حتماً در دستور کار باشد چرا که می‌تواند کمک‌های بسیار خوبی به هلال احمر کند و هرچه سریعتر در سه تا شهرستان تشکیل شود.

تیم‌های واکنش سریع در کنگان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، سید علی پاک‌نژاد در آئین معارفه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان‌های کنگان، عسلویه و جم اظهار داشت: یکی از سرمایه‌های هلال احمر جذب جوانان است و همچنین از بزرگترین سرمایه‌های هلال احمر اعتماد مردمی است‌.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: بزرگ‌ترین سرمایه ما اعتماد مردم است که باید در جلب این سرمایه و حفظ آن دقت کنیم.

وی ادامه داد: آمادگی جمعیت‌های هلال احمر وحضور آن‌ها در سوانح موجب ایجاد آرامش در دل مردم می‌شود؛ حضور نیروهای امدادی و امدادگران هلال احمر باعث می‌شود مردم در حوادث آرامش خود را حفظ کنند.

پاک‌نژاد تاکید کرد: در راستای گسترش صلح و دوستی که یکی از اهداف جهانی هلال احمر است و برای تقویت و حفظ آن‌ها تلاش شود و اجازه داده نشود که این اهداف به فراموشی سپرده شود.

رئیس مدیریت بحران شهرستان کنگان گفت: سازمان جوانان هلال احمر توانایی فعالیت در حوزه بشر دوستی را دارد و در بحث پیشگیری نیز می‌تواند فعالیت موثری داشته باشد.

وی افزود: با توجه به حضور صنعت در منطقه هلال احمر ما نباید مشکل کمبود زیرساخت‌ها داشته باشد و باید از تمامی ظرفیت‌های صنعت برای ارتقا شعب هلال احمر استفاده شود.

فرماندار کنگان گفت: تشکیل تیم‌های واکنش سریع حتماً در دستور کار باشد چرا که می‌تواند کمک‌های بسیار خوبی به هلال احمر کند و هرچه سریعتر در سه تا شهرستان تشکیل شود.

پاک نژاد گفت: تقدیر و تجلیل از داوطلبان هلال احمر یک کار ضروری است و نباید به فراموشی سپرده شود چرا که این افراد بدون هیج مزد و منتی از جان خود برای نجات جان دیگر شهروندان مایه می‌گذارند.

وی گفت: از تمامی ظرفیت‌های افراد و دیگر ظرفیت‌های موجود در سه شهرستان جنوبی برای ارتقاء این جمعیت استفاده شود.

عبدالحسین طاهری در این نشست نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس گفت: مجامع به عنوان یکی از ارکان‌ اصلی جمعیت هلال احمر است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان افزود: باتوجه به استقرار صنعت در شهرستان نباید جمعیت هلال احمر مشکل تجهیزات اولیه داشته باشد.

وی ادامه داد: انتظار داریم صنعت به مناطق پیرامونی و به ویژه به تجهیزات امدادی که واقعاً در منطقه ما به آن‌ها نیاز جدی داریم توجه کند و در تهیه آن‌ها همکاری کند.

طاهری با بیان اینکه تبدیل دفترنمایندگی جمعیت در جم و عسلویه به شعبه یک امر ضروری است، گفت: تجهیز شعبه‌ها و پایگاه‌های امدادی در سه شهرستان، تلاش در جهت پیگیری اعتبارات استانی برای سه شهرستان و همچنین تجلیل از داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر از برنامه‌های ضروری این‌ جمعیت می‌باشد که می‌بایست مورد توجه اعضاء شورای اجرایی هلال احمر باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول