اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

سردار فدوی: آمریکا در تشکیل ائتلاف علیه انقلاب اسلامی پیروز نخواهد شد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» تأکید کرد تلاش‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی موفق نبوده و نخواهد شد.

سردار فدوی: آمریکا در تشکیل ائتلاف علیه انقلاب اسلامی پیروز نخواهد شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، امروز (چهارشنبه) با «المیادین» در ارتباط با تشکیل ائتلاف آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد.

طبق این گزارش،‌ سردار فدوی در این خصوص گفت که تلاش‌های آمریکا برای تشکیل ائتلاف علیه انقلاب اسلامی، از قبل بوده و مسئله جدیدی نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدان انقلاب اسلامی ایران در ادامه تأکید کرد:‌‌ «در تشکیل ائتلاف جدید علیه انقلاب اسلامی موفق نشدند و نخواهند شد».

سردار فدوی در ادامه افزود: «بهتر این است که به خلیج فارس بیایند زیرا در دسترس ما قرار خواهند گرفت. اگر آمریکایی‌ها مرتکب حماقت جدیدی شوند، با قدرتی غیر قابل تصور مواجه خواهند شد».

سردار در پایان گفت: «آمریکا در تحقق اهداف خود در ارتباط با اعمال محدودیت‌های تسلیحاتی علیه ایران موفق نخواهد شد».

پایگاه خبری شبکه «المسیره» نیز دقایقی پس از گزارش شبکه المیادین از گفت‌و‌گوی سردار فدوی با این شبکه خبر داد.

طبق گزارش المسیره سردار فدوی تأکید کرد: «ایران در واکنش به تلاش‌های آمریکا برای بازرسی کشتی‌های ایرانی در آب‌های بین‌المللی تنها مقابله به مثل نخواهد کرد بلکه در محل‌هایی حساس با قاطعیت به آن پاسخ خواهیم داد».

سردار فدوی در ادامه افزود: «به هر گونه حماقت آمریکا با قدرت پاسخ خواهیم داد؛ قدرتی که دشمن تصورش را هم نخواهد کرد. با آتش گسترده ما مواجه خواهند شد».

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پایان گفت: «آمریکا و تمام مستکبران جهان باید برای شکست شش ساله خود در یمن سرهایشان را در گِل فرو ببرند».

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول