جانمایی دوربین‌های تلویزیونی در ورزشگاه سپهبدسلیمانی

نح.ه جانمایی دوربین‌های تلویزیونی برای پخش مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه خانگی گل‌گهر مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه گل‌گهر، عوامل فنی مرکز صدا و سیمای استان کرمان به همراه مدیر عمرانی شرکت گل‌گهر، نحوه جانمایی دوربین‌های فیلمبرداری صدا و سیما و اتصالات مربوطه را در مجموعه فرهنگی ورزشی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بررسی کردند. در این بازدید بر جانمایی مناسب دوربین های فیلمبرداری و ارتباطات و اتصالات آن‌ها در استادیوم این مجموعه مورد تاکید قرار گرفت چرا که این مهم در تصویربرداری، پوشش مسابقات و پخش بازی‌های لیگ برتر و همچنین رضایت هواداران اهمیت زیادی دارد. ضمن اینکه عملیات ساخت زمین‌های رو باز والیبال، بدمینتون و اسکواش در محوطه شهرک مسکونی گل‌گهر به همت مدیریت امور عمرانی گل‌گهر در محوطه شهرک مسکونی این شرکت کلید خورد. با توجه به شیوع بیماری کرونا و نظر به اهمیت انجام فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های رو باز، این پیشنهاد باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر برای اجرا در دستور کار مدیریت عمرانی شرکت قرار گرفت. انتهای پیام/
گل گهر
14:41 - 2 مهر 1399

2 بازنشر
17 بازدید



1 پاسخ