اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

رونمایی از پوستر جدید «آبادان یازده ۶۰» و آغاز اکران در شهرهای فاقد سینما

فیلم تحسین‌شده «آبادان یازده ۶۰» که از هفته گذشته روی پرده سینماها رفته است، به کمک سامانه عماریار و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرها و مناطق فاقد سینما‌ اکران می‌شود.

 

خبرگزاری فارس ـ پیغام فتح؛ ویژه‌نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس: به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، اکران فیلم سینمایی «آبادان یازده۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، نویسندگی مهرداد خوشبخت و حسین تراب نژاد و تهیه کنندگی حسن کلامی از چهارشنبه ۲۶ شهریور در سینماهای سراسر کشور آغاز شده و اکنون جدیدترین پوستر این فیلم سینمایی رونمایی شده است.

همزمان با این اتفاق، اکران «آبادان یازده ۶۰» همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، توسط سامانه عماریار در شهرها و مناطق فاقد سینما‌ آغاز شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و درخواست اکران مردمی این فیلم در فضاهای باز، مساجد، مدارس، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و ... همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به سایت «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنند.

 

 

علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می کنند. «آبادان یازده ۶۰» اثری متفاوت در حوزه دفاع مقدس است که به شروع جنگ ایران و عراق و نقش کلیدی رادیو آبادان در مقاومت شهروندان می‌پردازد.

این فیلم سینمایی موفق به دریافت سیمرغ طلایی مقاومت در جشنواره سی و هشتم فجر شد و همچنین در میان ۵ فیلم برتر تماشاگران در این دوره از جشنواره شد. «آبادان یازده ۶۰» به عنوان فیلم برگزیده نهمین هم‌اندیشی سینما انقلاب انتخاب شد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: مردم غیور آبادان ... شهر در آستانه سقوط قرار گرفته است!

برخی عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: تهیه کننده: حسن کلامی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، مدیر هنری: عبدالحمید قدیریان، مدیرتولید: رحمت عبدالله زاده، مدیر صدابرداری: جهانگیر میرشکاری، چهره پرداز: محمود دهقانی، تدوین: سهراب خسروی، جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، آهنگساز: بهزاد عبدی.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول