اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

70 درصد مدارس لرستان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: بر اساس بازرسی‌هایی که از 700 مدرسه استان توسط ماموران بهداشت صورت گرفته بیش از 70 درصد مدارس لرستان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

70 درصد مدارس لرستان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علیرضا نخعی امروز در شورای اداری استان لرستان اظهار داشت: هر ساله بازگشایی مدارس یکی از سخت‌ترین پروژه‌های مدیریتی این وزارت خانه است اما امسال شیوع کرونا این سختی را چند برابر کرد.

وی با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید 300 مدرسه در استان تعمیر شد، افزود: همچنین در این مدت 150 کلاس درس جدید نیز افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: در سال تحصیلی جدید پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای خرید مواد ضد عفونی و الکل در اختیار مدارس قرار گرفت، همچنین 300 هزار ماسک نیز خریداری شده است.

نخعی با اشاره به اینکه امسال بیش از 333 هزار دانش آموز در مدارس استان ثبت و نام کرده‌اند، تصریح کرد: این آمار نسبت به سال گذشته رشد سه درصدی داشته است.

وی خاطرشنان کرد: اولویت آموزش و پرورش لرستان برگزاری آموزش حضوری بوده اما این به معنای اجبار در این حوزه نیست، برای نمونه در هفته ابتدایی سال تحصیلی 33 درصد دانش آموزان به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت داشتند اما با توجه به شیوع کرونا این آمار را در هفته جاری به 19 درصد رسانده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفـت: بر اساس بازرسی‌هایی که از 700 مدرسه استان توسط ماموران بهداشت استان صورت گرفته بیش از 70 درصد مدارس لرستان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول