اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تکمیل پروژه‌های شهرداری رفسنجان سرعت می‌گیرد

جانشین شهردار رفسنجان گفت: هدف ما این است تا با تلاش بی‌وقفه پرسنل شهرداری پروژه‌هایی که در آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

تکمیل پروژه‌های شهرداری رفسنجان سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، اصغر کریمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری به همراه جمعی از معاونان با تسلیت شهادت حضرت رقیه (س) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهرداری رفسنجان در راستای اجرای وظایف و تکالیف قانونی خود به‌دنبال ارائه خدمات عمومی به شهروندان است و هدف ما این است تا با تلاش بی‌وقفه پرسنل شهرداری پروژه‌هایی که در آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

جانشین شهردار رفسنجان تصریح کرد: عملیات عمرانی پیمانکاران در اقصی‌نقاط شهر کاملا مشخص بوده و تحت هیچ شرایطی در روند کار توقف و تعلل صورت نگرفته است.

کریمی همچنین در بازدید از بزرگراه قدس گفت: پروژه‌های شهری هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری خواهند رسید تا زمینه استفاده شهروندان از خدمات شهرداری فراهم شود.وی تصریح کرد: عملیات عمرانی پیمانکاران در اقصی‌نقاط شهر کاملا مشخص است و تحت هیچ شرایطی در روند کار توقف و تعلل صورت نگرفته و نخواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه هدف ما ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر به همشهریان است، ادامه داد: باید با تمام توان نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری دنبال شود و سرعت کار نیز افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه خدمات عمومی تعطیل بردار نیستند، افزود: تکمیل پروژه‌ها تاثیر قابل توجهی بر امنیت روانی شهروندان، آسایش عمومی و زیباسازی شهر خواهد داشت.

به گزارش فارس، پروژه خیابان شهید ارجمندی و بزرگراه قدس به طول 2 هزار و 100متر بازدید شد و در ادامه از عملیات پیاده‌روسازی و جدول‌گزاری در سطح شهر و روند عملیات عمرانی ساختمان پلاتو، ساختمان شهرداری منطقه یک و پارک جدیدالاحداث خیابان میرافضلی، بوستان آفتاب و بوستان سلامت و...بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول