اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ارتقاء مهارت‌آموزی سربازان در دستور کار برنامه‌های پلیس است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار پلیس قرار دارد ارتقاء مهارت‌آموزی سربازان است که به صورت جدی اجرایی و دنبال می‌شود.

ارتقاء مهارت‌آموزی سربازان در دستور کار برنامه‌های پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان‌ امروز در مراسمی با عنوان روز سرباز که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، از سربازان به عنوان مظهر اقتدار، صلابت و توانمندی نیروهای مسلح یاد کرد که نقش پررنگی در موفقیت‌های 41 ساله انقلاب اسلامی و در حوزه نظامی داشته‌اند.

وی ادامه داد: سربازان عزیز کشور بازوان توانمند نیروهای مسلح محسوب می‌شوند که با نصب‌العین قراردادن منویات رهبر فرزانه انقلاب و اجرا کردن دستورات فرمانده‌هان خود همانند سدی مستحکم در برابر همه زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستاده و اجازه نداده‌اند آن‌ها به اهدافشان دست پیدا کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در روزگاری که چشم طمع دشمنان بیش از هر زمان دیگری به جمهوری اسلامی دوخته شده و قصد دارند با اقداماتی نابخردانه امنیت این سرزمین را با چالش و مخاطره روبرو کنند این سربازان ولایی کشور هستند که جان برکفانه از تمامیت ارضی این سرزمین دفاع و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده‌اند.

وی ادامه داد: گواه این مدعا را تقدیم هزاران سرباز شهیدی دانست که برای امنیت این آب و خاک و عمل به وظیفه جان پاک خود را فدا کردند و بر سر عهده‌شان با خدای خود ماندند و ستاره‌ای شدند که دیگران راه و مسیر پیروزی را گم نکنند.

جاویدان در بخش دیگری از سخنانش بر بکارگیری سربازان در حوزه‌های تخصصی آن‌ها تاکید کرد و گفت: به فضل الهی اکثر سربازان ما از دانش، فن و تخصص در یک یا چند زمینه برخوردار هستند و شایسته است در یگان تخصصی خود به کارگیری شوند که بتوان بهتر از تجارب و تخصص ارزشمندشان بهره‌مند شد.

وی در پایان همچنین بر بحث مهارت‌آموزی سربازان به منظور ارتقاء سطح دانش و تخصص آن‌ها تاکید کرد و گفت: این موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار داشته و دوره های اموزشی برای سربازانش به صورت پیوسته اجرا می‌شود.

گفتنی است، در پایان این دیدار با اهدای لوح و هدیه از تعدادی سربازان نمونه تقدیر شد.

انتهای پیام/پ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول