اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نیروهای انقلاب بدون لکنت زبان مدافع نظام باشند

امام جمعه دهدشت گفت: برای دفاع از ارزش‌های نظام زبان برخی الکن است.

نیروهای انقلاب بدون لکنت زبان مدافع نظام باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به مناسبت هفته دفاع مقدس فرماندهان پایگاه‌های حوزه مقاومت حضرت رسول(ص) شهرستان با امام جمعه دهدشت دیدار کردند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این نشست با تبیین درس‌های دفاع مقدس در ابعاد گوناگون اظهار داشت: قدرت چانه‌زنی در مذاکرات هسته‌ای را دفاع مقدس به ما آموخت.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد:استکبار جهانی برای اینکه مانع رشد بذر نوپای انقلاب شود همه تلاش خود را بکار گرفت به رغم همه توطئه‌ها اما درخت انقلاب تنومند شد و سراسر عالم را فرا گرفت.

 

وی با بیان اینکه ایستادگی در مقابل ظلم از دیگر برکات جنگ تحمیلی بود، اضافه کرد: دفاع مقدس دفاع از تمامیت نظام اسلامی بود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر داشتن روحیه شهادت طلبی و جهادی برای مدیریت کشور را نیاز ضروری دانست و افزود: تفکر بسیجی می‌بایست ایده برطرف کردن مشکلات جامعه باشد.

 

امام جمعه دهدشت با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن و خطر تحریف دفاع مقدس گفت: برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام زبان برخی الکن است
نیروهای انقلاب در دفاع از نظام نباید لکنت زبان داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه جریان سازی انقلاب را مهم دانست و تصریح کرد: در پیچ تاریخی وحدت و همدلی مردم و مسؤولان مانع تعبیر رویای دشمن می‌شود.


انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول