اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تنها راه عدم ورود گلستان به موج سوم کرونا/ بندرگز تنها شهر قرمز گلستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه موج سوم بیماری کرونا در تعدادی از استان‌های کشور شروع شده است، گفت: انشاالله در استان گلستان شاهد این وضعیت نباشیم و این مستلزم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا است.

رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تنها راه عدم ورود گلستان به موج سوم کرونا/ بندرگز تنها شهر قرمز گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، علی متکی اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا به امروز، 14 هزار و 147 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان گلستان، بستری شدند.
وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گلستان، بستری شدند که از این تعداد ۶۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و ۲۵ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر شهرستان بندرگز وضعیت قرمز، شهرستان‌های مینودشت و کردکوی در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.
متکی با اشاره به این موضوع که طبق سخنان وزیر بهداشت تا ۶ ماه آینده واکسن کرونا نداریم، افزود: بهترین راه برای جلوگیری از شیوع و سرایت بیماری کووید ۱۹، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است.
وی با بیان اینکه طبق اعلام ستاد ملی کرونا مرحله سوم بیماری کووید ۱۹ در تعدادی از استان‌های کشور شروع شده است، خاطرنشان کرد: انشاالله در استان گلستان شاهد این وضعیت نباشیم و این مستلزم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و پیش‌بینی شیوع آنفلوانزا در آبان ماه، انتظار داریم موارد بهداشتی از سوی همه مردم رعایت شود تا شاهد بحران بیماری‌های کرونا و آنفلوانزا در استان گلستان نباشیم.
 متکی به موضوع بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حمایت خانواده‌ها و کارکنان مدارس استان در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا، دانش آموز کرونایی در استان نداشته باشیم و موضوع آموزش و پروش هم به روال خود ادامه یابد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول