اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سپاه 700 خانواده بوشهری را صاحب خانه کرد

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از افتتاح 700 واحد مسکونی مددجویی در هفته دفاع مقدس خبر داد افزود: 377 واحد مسکونی یاد شده توسط بسیج سازندگی و 323 واحد دیگر منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ساخته است.

سپاه 700 خانواده بوشهری را صاحب خانه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ذوالفقار عباسی‌فر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از حماسه آفرینان جنگ 8ساله تحمیلی، یکی از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی را محرومیت‌زدایی دانست و اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس طرح‌های مهمی در عرصه عمرانی افتتاح می‌شود که مهم‌ترین برنامه در حوزه محرومیت‌زدایی و جهادی ساخت واحدهای مسکونی مددجویی است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از افتتاح 700 واحد مسکونی مددجویی در هفته دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: این  پروژه با همکاری مجموعه کمیته امداد، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و توسط بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) و مجموعه مهندسی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ساخته شده است.

وی افزود: 377 واحد مسکونی یاد شده توسط بسیج سازندگی و 323 واحد دیگر منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ساخته که در هفته دفاع مقدس تحویل مددجویان می‌شود.

عباسی‌فر با بیان اینکه برای احداث هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان هزینه شده است تصریح کرد: در مجموع برای ساخت 700 واحد مسکونی یاد شده 35 میلیارد تومان هزینه شده که با قیمت امروز  بر اساس شرایط اقتصادی، حدود 70 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر به دیگر پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس علاوه بر افتتاح 700 واحد مسکونی مددجویی، قرارداد جدیدی با مجموعه قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه تنظیم شده که عملیات اجرایی برخی طرح‌ها آغاز شده است.

وی تصریح کرد: اعتبار طرح‌های یاد شده 24 میلیارد تومان است که پروژه‌های مختلفی در حوزه آبرسانی، آبخیزداری، عمرانی، زیرساختی، اشتغال‌زایی، توسعه جاده بین مزارع، منابع طبیعی، کشاورزی و احداث خانه نیازمندان و محرومان در نقاط دوردست اجراء می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه بسیج سازندگی نقش مهمی در محرومیت‌زدایی دارد افزود: جهادگران اقدامات و طرح‌های مهمی در راستای خدمات‌رسانی به محرومان  ارائه و اجراء کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول