اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برق رسانی به ۱۶ روستای کم برخوردار در یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به چندین برابر شدن اعتبارات توزیع برق برای تأمین برق روستایی در این استان، از اتمام طرح برق رسانی به 16 روستای کم برخوردار در یزد خبر داد.

برق رسانی به ۱۶ روستای کم برخوردار در یزد

محسن صادقیان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح برق‌رسانی به ‌سه روستای شهرستان یزد از  تلاش‌ها و پیگیری‌های شرکت توزیع برق و تامین برق استان و همکاران وزارت نیرو قدردانی و اظهار کرد: عدالت در توزیع خدمات از جمله الزامات اجرایی است که باید بیش از پیش نسبت به این مهم توجه شود.

وی افزود: ‌طی دو سال گذشته اعتبارات توزیع برق برای تامین برق روستایی از محل عوارض برق استان یزد چندین برابر شده است که نویدبخش تقویت و افزایش کمی و کیفی  خدمات روستایی در این حوزه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ادامه با اشاره به ضرورت مشارکت بخش خصوصی در توسعه همه جانبه استان، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال حاضر شرایط کامل برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان یزد ایجاد شده است.

صادقیان حمایت از بخش خصوصی را یکی از اولویت‌های اجرایی مدیریت استان دانست و بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های عمرانی و خدماتی مستلزم مشارکت و حضور منسجم بخش خصوصی است.

آرش نواب مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد ‌نیز در این مراسم، برق‌رسانی به ۱۶ روستای این استان را یکی از اولویت‌های اجرایی این شرکت برای تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای عنوان کرد و گفت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها در مجموع هفت میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای برق‌رسانی به روستای حجت آباد چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، برای برق رسانی به روستای دشت ده، یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال و برای روستای خورشید آباد یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول