اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

روایتی از ماموریت کارمندان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای کرونایی/اداره برق یاسوج توبیخ شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفری که داشتم مسافران چفت به چفت نشسته بودند که تعداد زیادی از آن‌ها بچه‌های همین استان بودند که باید ماموریت‌ها به حداقل برسد دلیلی ندارد که خودمان را به خطر بیندازیم که به یک سفر رفته باشیم.

روایتی از ماموریت کارمندان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای کرونایی/اداره برق یاسوج توبیخ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احد جمالی در هشتاد و سومین نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: واقعیت این است که موج سوم در کشور شروع شده و وضعیت ۲۹ استان شدیدتر از گذشته شده است.

وی با تذکر نسبت به این که مسوولان استانی نباید خوشبین به وضعیت کنونی باشند افزود: اینکه دو یا سه روز وضعیت خوب داشته باشیم ظاهر قضیه است و نباید زیاد به آن دلخوش کنیم.

این مسوول با هشدار نسبت به این که بهداشت فردی و اجتماعی را باید بیش از پیش رعایت کنیم افزود: بیشتر دلیل شیوع در استان موضوع اجتماعات است و بستگی به خود ما دارد که چه اندازه رعایت کنیم.

جمالی ادامه داد: تعداد فوتی‌ها و بروزها در استان و کشور بالا رفته و این فقط مربوط به ما نیست در فرانسه تا ۱۴ هزار در روز رفت و انگلستان تا ۵ هزار رفتارهای ویروس پیچیده است و بهترین کار رعایت بهداشت فردی و جمعی و رعایت فاصله گذاری است تا واکسن پیدا نشده راهی به جز این نداریم.

این مسوول ادامه داد: مردم استان اکثرا خوب رعایت کردند و باید حساسیت داشته باشند رعایت پروتکل‌ها در کشور پایین آمده هر چند در استان ما بهتر است اما انتظار رعایت بیشتر داریم.

وی گفت: از تیم های پزشکی و مدیریت استان قدردانی می‌کنیم هر چند زیرساخت قوی در استان نداریم اگر وضعیت خوب بوده مدیریت و مراقبت‌های لحظه‌ای و به روز بوده لذا باید توجه بیشتری داشته باشیم.

جمالی تصریح کرد: قطعا با توجه به این که پدیده وارونگی هوا داریم باید بیمارستان کمکی در نظر گرفته شود و محل قرنطینه هم در نظر گرفته شود و بهترین مکان پادگان امام صادق است که امیدواریم قضایا به بحران کشیده نشود معلوم نیست چه بحرانی ایجاد شود.

جمالی گفت: در رابطه با ادارات یک سوم دورکاری تا آخر هفته آینده تمدید می‌شود در مورد اداراتی که رعایت نمی‌کنند تذکر جدی داده شود و اگر اصراری بر عمل نکردن داشته باشند توبیخ کتبی شود و برای اداره برق بویراحمد توبیخ کتبی فرستاده شود و ادارات دیگر هم تذکر داده شود که اگر رعایت نکنند توبیخ زده شود.

موضوع ماموریت‌های خارج از قاعده کارمندان استان به دیگر استان‌ها هم در این نشست در دستور کار قرار گرفت که جمالی گفت: در مورد ماموریت‌های خارج استان خود من طی ۷ ماه گذشته تنها یک بار به تهران رفتم که باید ماهی یک بار می‌رفتم و بیشتر به صورت نامه‌نگاری کارها را انجام دادم چرا که خودمان قبل از همه باید رعایت کنیم.

وی با بیان این که مسافرت این روزها با هواپیما مثل زندگی با اعمال شاقه است گفت: در سفری که داشتم مسافران چفت به چفت نشسته بودند که تعداد زیادی از آن‌ها بچه‌های همین استان بودند که باید ماموریت‌ها به حداقل برسد دلیلی ندارد که خودمان را به خطر بیندازیم که به یک سفر رفته باشیم.

جمالی گفت: در مورد پارچه ماسک دستور داده شود تا این قضیه برطرف گردد و اگر بروکراسی اداری هست برداشته شود در مورد اصناف به جلسات دعوت شوند تا بهانه‌ای برای نیامدن در ستاد نداشته باشند.

وی گفت:  تصمیماتی که در شورای کرونا استان گرفته شود مورد قبول است و دفاتر پیشخوان هم ما تایید بر تعطیلی آن ها داریم و پیشنهاد خوبی است که به پاساژها تا دوشنبه فرصت داده شود و به شوراهای حل اختلاف و پیشخوان قضایی هم تذکر داده شود.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول