اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه حکیم سبزواری و مدیریت اکتشافات شرکت نفت

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری از امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه امور پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی بین این دانشگاه و مدیریت اکتشافات شرکت ملی نفت ایران خبر داد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه حکیم سبزواری و مدیریت اکتشافات شرکت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری، علی اصغر مولوی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری  از امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه امور پایان نامه های تحصیلات تکمیلی بین این دانشگاه و مدیریت اکتشافات شرکت ملی نفت ایران خبر داد و گفت: این تفاهم نامه با موضوع مشارکت و همکاری دوجانبه در انجام پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به امضا رسید.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با تشریح زمینه های همکاری های مشترک در این تفاهم نامه، اظهار داشت: شناسایی و تعریف موضوع پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی مورد نیاز و ارائه خدمات علمی متقابل، همکاری در جهت افزایش تولیدات علمی اعم از مقاله، کتاب و ...،  ایجاد تسهیلات لازم برای شرکت اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه در برنامه های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت بین مدیریت و دانشگاه از جمله زمینه‌های همکاری در تفاهم نامه است.

 مولوی با تاکید بر اینکه دانشگاه و مدیریت اکتشافات شرکت ملی نفت متعهد شدند شرایط لازم به منظور تعریف و اجرای پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی مشترک را در چارچوب مقررات طرفین ایجاد نمایند، ادامه داد: در همین راستا طبق توافق صورت گرفته مدیریت اکتشافات شرکت ملی نفت ایران لیست موضوعات مورد نیاز خود را به دانشگاه معرفی می کند و  دانشگاه بر اساس موضوعات معرفی شده عناوین پایان نامه های مورد نیاز و دانشجوی پیشنهادی برای انجام را طی نامه رسمی از طرف معاونت پژوهشی به اداره پژوهش و فناوری معرفی خواهد کرد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در پایان خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه همکاری به مدت ۵ سال به امضا رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول