اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دفاع مقدس الگویی برای جوانان کشورهای دیگر شده است

امام جمعه نهاوند گفت: امروز جوانانی از کشورهای دیگر با الگو قرار دادن جوانان ما توانسته‌اند در مقابل حاکمان دیکتاتور خود ایستادگی کنند و آنها را به زیر کشیده و دنبال احقاق حق و عدالت در جهان باشند.

دفاع مقدس الگویی برای جوانان کشورهای دیگر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، ظهر امروز و در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان مرقد مطهر شهدا در امامزاده محمد و علی(ع) نهاوند غبار روبی و گل‌افشانی شد.

در این مراسم از سردخانه ۱۰ تنی این آستان مقدس با حضور مسئولین بهره برداری شد، سردخانه با هزینه ۱۰۰ میلیون تومان به صورت خیری از محل کمک خانواده مرحوم داریوش جهانیان ساخته شده است.

در این آئین امام جمعه نهاوند با یاداوری رشاد‌ت‌های رزمندگان و شهدای والامقام در هشت سال دفاع از میهن اسلامی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا تأکید کرد: همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.

وی افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با جانفشانی و شجاعت بسیار اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز جوانانی از کشورهای دیگر با الگو قرار دادن جوانان ما توانسته‌اند در مقابل حاکمان دیکتاتور خود ایستادگی کنند و آنها را به زیر کشیده و دنبال احقاق حق و عدالت در جهان باشند.

وی تأکید کرد: خانواده‌های بزرگوار شهدا یکی از بزرگترین میراث‌های هشت سال دفاع مقدس هستند که می‌توان با استفاده از نظرات و تجربیات آنان گام مناسبی را در تربیت دینی نسل‌های آینده برداشت.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول