اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

قاچاق مواد مخدر در پوشش یک کارخانه کارتن‌سازی/متهمان اصلی دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام یک باند سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: قاچاقچیان در پوشش یک کارخانه کارتن‌سازی اقدام به ساخت انواع جاسازهای مواد مخدر در خودروهای سبک و سنگین می‌کردند.

قاچاق مواد مخدر در پوشش یک کارخانه کارتن‌سازی/متهمان اصلی دستگیر شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین سلامی اظهار داشت: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات جیرفت مشخص شد یک باند جرائم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر در شهرستان جیرفت به صورت بسیار حرفه‌ای اقدام به ترانزیت موادمخدر می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: اعضای این باند با استفاده از پوشش یک کارخانه کارتن‌سازی، اقدام به آب‌بندی مواد مخدر در بسته‌های مخصوص و بطری‌های نوشابه و جاساز کردن آنها در باک خودروهای سبک و سنگین می‌کردند .

وی افزود: پس از شناسایی اعضای اصلی این باند، با دستور دادستانی و در دقایق اولیه بامداد امروز باند مذکور مورد ضربه قرار گرفت و دو متهم اصلی دستگیر و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر مرتبطین با این باند صادر شده است.

سلامی ادامه داد: در بازرسی از سالن کارخانه مذکور مقادیر زیادی باک آلومینیومی و انواع مختلفی  جازساز مربوط به انواع خودروهای سبک و سنگین کشف شده است و در این عملیات بالغ بر 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر که در بسته‌های ۱۰ کیلوگرمی و بطری‌های نوشابه قرار گرفته بودند کشف و ضبط شده است.

دادستان جیرفت خاطرنشان کرد: در این رابطه دو خودروی سنگین و یک دستگاه خودروی سایپا دیزل و یک دستگاه پژو 405 در محوطه این کارخانه که در حال آماده‌سازی برای بارگیری مواد مخدر بوده‌اند توقیف شده است  .

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول