اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رویارویی پرسپولیسی‌های سابق در زمین تنیس/ حضور افتخاری علی کریمی در جام دیپلمات‌ها+عکس

مسابقات تنیس دیپلمات ها از نهم تا یازدهم آبان ماه برگزار می شود و علی کریمی در این رویداد که دیپلمات هایی از سفارتخانه های مختلف شرکت می کنند، حضور افتخاری خواهد داشت.

رویارویی پرسپولیسی‌های سابق در زمین تنیس/ حضور افتخاری علی کریمی  در جام دیپلمات‌ها+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس ، رشته تنیس  یکی از ورزش‌های مورد علاقه فوتبالیست‌های ایرانی بوده بطوریکه از دیرباز حتی در اوج دوران فوتبال خود، تنیس را بصورت تفریحی دنبال می‌کردند.

محمد دادکان، ناصر نوآموز، هادی عقیلی و بسیاری دیگر از فوتبالیست‌ها حتی این ورزش را به دلیل استمرار در تمرین به خوبی بازی کردند و به ورزشکاران قابلی در این رشته تبدیل شدند.

غلامحسین نوریان رییس اسبق فدراسیون تنیس هم از جمله قدیمی‌های فوتبال که حتی سابقه بازی در المپیک ١٩٦٤ را هم دارد از جمله فوتبالی‌های رییس فدراسیون تنیس بوده است.

علی کریمی که در دوران فوتبال لقب جادوگر را هم دریافت کرد یکی از اخرین فوتبالیست‌های تنیسی شده که از چند ماه گذشته در دوران فراغت از فعالیت‌های فوتبالی بصورت جدی تنیس را دنبال می‌کند و علاقمند به این رشته شده و این روزها تمرینات منظمی در  آرشا کلاب که از مجموعه‌های کم نظیر تنیس در ایران است ،سپری می کند.

فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون تنیس که از اهالی پیشین این رشته محسوب می شود و سابقه فعالیت در فدراسیون را پیش از این به عنوان سرپرست تیم ملی و مشاور رییس فدراسیون داشته و سابقه حضور در تیم فوتبال جوانان پرسپولیس را دارد، اکنون خبر از برگزاری جام دیپلمات ها در آرشا کلاب می دهد که قرار است نهم تا یازدهم آبان ماه با حضور دیپلمات های فعال در ایران برگزار شود. علی کریمی هم به عنوان یکی از اسطوره های فوتبال ایران و بازیکن مطرح در قاره کهن که سابقه بازی در بایرن مونیخ را هم دارد، در این جام حضور افتخاری خواهد داشت.

علی کریمی این روزها با جدیت تنیس را دنبال می کند و حضور افتخاری او در جام دیپلمات ها هم جالب توجه خواهد بود.

چه بسا اکنون که علی کریمی هم وارد دنیای تنیس شده به زودی شاهد رقابت جدی تر علی کریمی و دیگر پیشکسوتان فوتبالی تنیس هم باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول