اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شرکت 200 دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی در دوره خط امام

معاون رشد وکادر سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت 200 دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی در دوره خط امام خبر داد.

شرکت 200 دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی در دوره خط امام

صمد برسیاه معاون رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: طرح ولایت استانی طی چند سال اخیر خط امام استانی نامیده می‌شود، و از مجموعه دوره هایی است که به همت بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

 برسیاه بیان کرد: در این دوره ها دانشجویان در سطح های مختلف تقسیم بندی شده و به گذراندن دوره ها پرداخته تا به دوره های تکمیلی کشوری برسند.

برسیاه خاطر نشان کرد: دوره خط امام استانی هر ساله در ایام تابستان برگزار می‌شود و دانشجویان تمام دانشگاه‌های استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: این دوره هرساله به صورت حضوری و طی ده روز در شهر قم برگزار می‌شد که امسال به دلیل شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: فردا جمعه افتتاحیه با حضور دکتر نیک روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور، مسئولین استانی و دانش پژوهان شرکت کننده در دوره خواهد بود.

برسیاه با اشاره به تعداد شرکت کنندگان و محتوای تعریف شده برای طرح امام استانی، اظهار کرد: شرکت کنندگان افزون بر 200 دانشجو هستند و محتوای طرح هم در چهار سر فصل تنظیم شده است و شامل محتوای تربیتی، تشکیلاتی و مهارتی، معرفتی و بصیرتی است که در مجموع بالغ بر 60 ساعت آموزش در نظر گرفته شده است و تمام سرفصلهای تعریف شده کنونی مبتنی بر گفتمان امامین انقلاب هست.

وی درباره شرایط حضور دانشجویان در این طرح گفت: همه دانشجویان دانشگاه های استان با تشخیص بسیج دانشجویی در هر دانشگاه( آزمون و مصاحبه)، می‌توانند در این دوره حضور داشته باشند.

وی افزود: با اتمام دوره ها دانشجویانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، میتوانند با مفاهیمی که کسب کرده اند وارد تشکل ها و جریانات دانشجویی شوند و به رشد و شکوفایی جریان دانشجویی و نهایتا جریان انقلاب کمک نمایند و هم اینکه در زندگی شخصی و اجتماعی خود بهره ببرند.

صمد برسیاه ابراز داشت: هدف اصلی از برگزاری چنین دوره‌هایی رشد و تعالی اندیشه ای دانشجویان و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی هست، این دوره بصورت مجازی و طی بازه زمانی پنج تا شش هفته پیش بینی شده است که از هفته اول مهر ماه شروع خواهد شد، اساتیدی که در این طرح حضور دارند همه از اساتید سطح کشوری هستند.

برسیاه در پایان بیان کرد: کلاسها به صورت آنلاین و در هفته به مدت سه زمان دو ساعته برگزار و دانشجویان در لابلای این کلاسها میتوانتد از سایر کلاس های فوق برنامه که از طرف تیم فرهنگی کانون طرح ولایت برنانه ریزی شده استفاده نمایند و در پایان دوره هم گواهی معتبر پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول