اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برپایی ایستگاه‌های فرهنگی تبلیغی اربعین حسینی در سواحل مازندران

دبیر ستاد اربعین حسینی سپاه کربلا مازندران با اشاره به حضور مسافران در تعطیلات دهه آخر صفر در سواحل و جنگل‌های مازندران گفت: ایستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی برای اربعین حسینی توسط بسیجیان در سواحل و مناطق آسیب‌پذیر استان برای مسافران برپا خواهد شد.

برپایی ایستگاه‌های فرهنگی تبلیغی اربعین حسینی در سواحل مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد عباسپور بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی که در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده نگاه موکب‌داران مجموعه سپاه استان این است تا موکب‌های اربعین حسینی محدود به اربعین نشوند و در قالب کمک‌های مومنانه، محرومیت‌زدایی و ساخت خانه‌های محروم فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستورالعمل جامع اربعین توسط سپاه کربلا استان تدوین و به نواحی بسیج استان ابلاغ شد است، افزود: هفته‌ای که به اربعین حسینی منتهی می‌شود سپاه کربلا با مشارکت نواحی بسیج در شهرستان‌ها اقدام به اجرای برنامه‌های مذهبی و محرومیت‌زدایی در قالب برنامه‌های تبلیغی، فرهنگی، تئاتر، مسابقات و... خواهد کرد.

دبیر ستاد اربعین حسینی سپاه کربلا مازندران تاکید کرد: یک حرکت ارزشمند که امسال در دهه نخست محرم در استان اجرا شد تبدیل هر خانه به حسینیه و عزاداری مقابل درب خانه‌ها بوده که این فرهنگ در اربعین حسینی نباید نادیده گرفته بلکه باید تقویت شود.

عباسپور با اشاره به حضور مسافران در تعطیلات دهه آخر صفر در سواحل و جنگل‌های مازندران گفت: ایستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی برای اربعین حسینی توسط بسیجیان در سواحل و مناطق آسیب‌پذیر استان برای مسافران برپا خواهد شد.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول