اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

عطایی: با حفظ تمرکزمان تیم مدعی سایپا را شکست دادیم/ اشتباهات داوری طبیعی است

سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: با حفظ تمرکزمان توانستیم تیم مدعی و قدرتمند سایپا را شکست دهیم.

عطایی: با حفظ تمرکزمان تیم مدعی سایپا را شکست دادیم/ اشتباهات داوری طبیعی است

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی 3 بر 2 تیم والیبال هراز مقابل سایپا در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: از کسب این پیروزی بسیار خوشحالم و از قبل می‌دانستیم که بازی بسیار سختی خواهیم داشت. شاگردانم در این مسابقات با تمام توان ظاهر شدند و توانستیم به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: قرعه کشی مسابقات به گونه‌ای بود که ما در هفته‌های ابتدایی با تیم‌های قدرتمندی روبرو شدیم. سنگینی مسابقات آن هم در هفته‌های اول انرژی زیادی از ما گرفت، اما بالاخره در هفته چهارم توانستیم توانایی خود را نشان دهیم.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل، عنوان کرد: سایپا از تیم‌های مدعی و قدرتمند لیگ امسال است. آنها عملکرد خوبی مقابل ما داشتند و تا آخرین لحظه برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند. خوشبختانه شاگردانم انگیزه کافی را برای این مسابقه داشتند و با حفظ تمرکز خود به خوبی توانستند برنامه‌های کادر فنی را در زمین مسابقه اجرا کنند.

عطایی درمورد عملکرد تیم داوری در این دیدار حساس گفت: اشتباه داوری طبیعی و بخشی از یک مسابقه است. در این مسابقه هم داور چند اشتباه سهوی داشت که واقعاً تاثیری هم در نتیجه نهایی نداشت. فکر می‌کنم تیم حریف هم از عملکرد داوری رضایت داشت و در مجموع مشکل خاصی وجود نداشت. 

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم شرایط خوب خود را حفظ کنیم. در هفته بعدی باید مقابل شهروند اراک قرار بگیریم. هیچ مسابقه‌ای در لیگ امسال آسان نیست و ما هم قطعاً در بازی با برنامه‌ای خاص وارد میدان می‌شویم. توقع خودمان هم بیشتر از خودمان است و امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم توقعات خود را برآورده کنیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول