اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لزوم تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغ‌داران در مازندران

نماینده مردم بابل بر حل مشکلات و تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغ‌داران به عنوان راهکار اساسی در تنظیم بازار تاکید کرد.

لزوم تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغ‌داران در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جلسه بررسی اهم مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و تنگناهای حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری این شهرستان، در مجتمع مرغ مادر پدیده پیوند بابل، بر حل مشکلات و تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغ‌داران به عنوان راهکار اساسی در تنظیم بازار تاکید کرد.

وی افزود: در سال جهش تولید سازمان جهاد کشاورزی برای جلوگیری از ضرر و زیان  تولیدکنندگان مرغ باید طرح های اساسی و پشتیبان را اجرا کند تا تولید کنندگان  بدون نگرانی از وضعیت ذرت و سویا به‌عنوان نهاده‌های اساسی در مرغداری‌ها اقدام به تولید کنند.

کریمی فیزوزجایی تصریح کرد: تحقیق و توسعه در زمینه کشاورزی، دام و طیور با به‌کارگیری راه‌های جدید عرضه محصول منجر به ارزش‌آفرینی در این صنعت می‌شود و برای این امر باید از توانمندی‌های مراکز تحقیقاتی و علمی در قالب ارتباط صنعت با دانشگاه استفاده شود.

به گزارش فارس: سردار ابوطالب شفقت معاون وزیر دفاع با تاکید بر ضرورت توجه به مشکلات تولیدکنندگان خواستار تلاش جمعی مسوولان برای رونق تولید و ارزش‌آفرینی در حوزه‌های اقتصادی شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول