اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دشمن نفس‌های آخرش را می‌کشد/ پایداری در مسیر ولایت وظیفه ما است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با بیان اینکه دشمن نفس‌های آخرش را می‌کشد، گفت: وظیفه همه ما ادامه راه شهدا و پایداری در مسیر پرافتخار ولایت است.

دشمن نفس‌های آخرش را می‌کشد/ پایداری در مسیر ولایت وظیفه ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی بعدازظهر امروز در دیدار با مجمع علمای شهرستان سرخه در حسینیه شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اینکه امنیت و آرامش جامعه حاصل خون شهدا و ازخودگذشتگی جانبازان و آزادگان است، اظهار کرد: وظیفه ما مقابل شهدا بسیار سنگین است.

وی ضمن تشریح پیغام فتح رزمندگان اضافه کرد: وظیفه همه ما ادامه راه شهدا، استقامت مقابل تحریم‌های دشمنان و پایداری بر مسیر پرافتخار ولایت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تصریح کرد: شهدا، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان با این بنیان عقیدتی قوی که جنگ هشت‌ساله، جنگ خیر و شر و جنگ حق و باطل است، در میدان نبرد با دشمنان اسلام و انقلاب حاضر شدند.

عبداللهی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ما از بیش از 30 کشور دنیا اسیر داشتیم، اضافه کرد: برای جنگ با ما تمام استکبار جمع شده بودند؛ چراکه می‌خواستند انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان بعد از 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و گذشت 40 سال از دوران دفاع مقدس نخواهند توانست کاری انجام دهند و دیگر درگیری ما با آمریکا در خاک ایران نیست؛ اکنون می‌بینیم در آمریکا و اروپا مردم قیام کرده‌اند و پرچم اسلام در همه ‌جا بلند شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه بیان کرد: دشمنان ما چون می‌ترسیدند، در آن زمان به دنبال آن بودند تا انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کنند؛ خداوند نیز همیشه از سربازان خود حمایت می‌کند که آن جمع کم با آن ایمان و اعتقاد راسخ توانست برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کند.

عبداللهی ادامه داد: رزمندگان ما به دشمنان اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک ایران را ندادند و توانستند بر کفار غلبه کنند؛ این اتفاق در آن هشت سال افتاد و بعد از آن هم دشمنان قائله‌های مختلفی را برای ما رقم زدند و طی سال‌های اخیر قائله‌ها به هم نزدیک‌تر شده‌اند؛ چراکه دشمن نفس‌های آخرش را می‌کشد.

وی تأکید کرد: خون شهدا در کشور جاری و ساری است و به اقدامات و فعالیت‌های ما برکت می‌دهد و از طرفی دعای خیر پدران و مادران شهدا برکت زندگی همه ما بوده و این نظام و انقلاب را بیمه کرده است تا ان‌شاءالله پرچم آن به دست صاحب اصلی‌اش آقا امام زمان (عج) برسد و ما باافتخار زیر سایه این پرچم زندگی می‌کنیم.

انتهای پیام/۷۴۰۲۰/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول