اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران در شهرقدس

همزمان با روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران در هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدا در بهشت فاطمه(س) شهرقدس برگزار شد.

روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران در شهرقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر قدس، همزمان با روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران در هفته دفاع مقدس مسئولان شهرستان قدس با حضور در منزل شهدای والا مقام نام و یاد آنها را زنده نگه‌ داشته و با خانواده ‌های آن بزرگواران دیدار و تجلیل کردند.

در این روز با خانواده‌‌هایی مانند شهید محمد حسن رضایی، شهید حسن علی و شهید بهروز فرج‌زاده دیدار و از صبر و مجاهدت آنان قدردانی شد. قابل ذکر است تمام اعضای خانواده شهید حسن علی از جمله مادر شهید در دوران دفاع مقدس در جبهه جنگ حضور داشتند.

همچنین عصر امروز نیز آیین غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مزار شامخ شهدا در بهشت فاطمه(س) به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا ملکی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس اظهار کرد: ۸ سال دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی را برای همیشه در مقابل توطئه دشمنان بیمه و ملت ایران را سربلند و سرافراز کرد و به دنیا ثابت کرد که ما میتوانیم در مقابل استکبار جهانی بایستیم.

وی خطاب به جوانان با اشاره به عوامل اساسی پیروزی در جنگ تحمیلی گفت: پیروی از ولایت فقیه، حضور مردم در صحنه و ایمان رزمندگان بر این پیروزی تاثیر به سزایی داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول