اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مردم صبور باشند و از مسئولان مطالبه گری کنند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: مردم درمقابل مشکلات، استقامت ، صبر و بردباری داشته باشند و از مسئولان مطالبه‌گری کنند.

مردم صبور باشند و از مسئولان مطالبه گری کنند

سردار مرتضی کشکولی روز پنجشنبه در حاشیه یادواره هفت شهید مداح رزمنده دفاع مقدس شهرستان پلدختر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: امروز که کشور ما درگیر جنگ اقتصادی، فرهنگی و عملیات روانی دشمن شده، چاره‌ای جز صبر و استقامت نیست.

وی افزود: مردم ۴۰ سال است نظام خود را حفظ کردند و حاکمیت و نظام و جمهوری اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری چیزی جز مردم نیست که از استقلال خود دفاع کردند و مقابل سلطه ایستادند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: دشمنان و حریفان جمهوری اسلامی ایران دیگر به وضعیت بدی دچار شده‌اند  و قدرت آنها رو به افول است، در حالی که ایران امروز با ۴۰ سال تجربه جنگ سخت،کشوری قوی و مقتدر شده است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی تمام نیازهای نظامی خود اعم از آموزش، صنایع ،تجهیزات، عده و عُده را رفع و تازه گسترش منطقه‌ای  پیدا کرده و هواداران و اقمار ما در همه جا حضور دارند.

سردار کشکولی یادآور شد: امروز در واقع آمریکا دیگر آمریکای سابق نیست و نمی‌تواند در هیچ جنگ نظامی به پای ایران برسد.

وی افزود: افول آمریکا و قدرت کشورهای غربی آغاز شده و تنها برای این که نگذارند ریزش اقماری داشته باشند و سرعت این ریزش را کم کنند، عملیات روانی در دنیا  به راه انداختند و تنها هارت و پورت می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: کشورهای استکباری  خود درگیر مشکلات داخلی مانند نژادپرستی، سوء مدیریت داخلی و بدهی اقتصادی هستند و دیگر حتی کشورهای جهان سوم به حرف آنها گوش نمی‌دهند و ایران  امروز کشوری مقتدر است.

سردار کشکولی یادآور شد: کشور مستقل ایران با تجربه مبارزه با آمریکا در همه درگیری‌ها پیروز بوده و آمریکا نمی‌تواند با ما درگیر شود.

وی با اشاره به فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها، افزود: همه ما جزو این مردم و از جنس مردم هستیم، بخشی از این فشارها بر اثر تحریم‌های ظالمانه و بخشی به دلیل سوء مدیریت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول