اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بیش از ۳۳۰۰ داوطلب ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی آزمون دادند

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۳ هزار و ۳۲۹ نفر در خراسان شمالی طی دیروز و امروز خبر داد.

بیش از ۳۳۰۰ داوطلب ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی آزمون دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی اظهار کرد: در راستای اجرای قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های عمران (نظارت، اجرا و محاسبات)، معماری (نظارت و اجرا)، تأسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تأسیسات برقی (طراحی و نظارت)، نقشه‌برداری ، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور با حضور ۳ هزار و ۳۲۹ نفر در خراسان شمالی طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۳ و ۴ مهرماه در شهر بجنورد برگزار شد.

وی به رشته‌های کاردان‌های فنی ساختمان و معماران تجربی اشاره کرد و اظهار داشت: آزمون کاردان‌های فنی ساختمان شامل رشته‌های معماری، شهرسازی، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی نقشه‌برداری و معماران تجربی در کلیه پایه‌ها نیز طی دو روز برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بابیان اینکه رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از نکات مهم برگزاری آزمون خواهد بود، بیان کرد: آزمون داوطلبان سطح استان در ۵ حوزه پیش‌بینی‌شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطابق با دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا برگزار خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: داوطلبان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان می‌توانند از نتایج آزمون با مراجعه به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشانی اینترنتی www.inbr.ir مطلع شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول