اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فیلم| پلیس سیاتل با دوچرخه از روی سر یک معترض رد شد!

تصاویر منتشر شده از اقدام وحشیانه پلیس شهر سیاتل در جریان دور جدید اعتراضات علیه نژاد پرستی و خشونت پلیس در آمریکا، در شبکه‎های اجتماعی دست به دست می‌شود و احساسات زیادی را برانگیخته است.

فیلم| پلیس سیاتل با دوچرخه از روی سر یک معترض رد شد!

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تصاویر رد شدن یک افسر پلیس با دوچرخه از روی سر یک معترض در شهر سیاتل ایالت واشنگتن آمریکا، شبکه‌های اجتماعی را به لرزه درآورده و با تقبیح بسیاری روبرو شده است. در مقابل، اداره پلیس سیاتل از انجام تحقیقات در خصوص این اقدام خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، اداره پلیس سیاتل روز پنجشنبه اعلام کرد این افسر پلیس را که با دوچرخه از روی سر مردی که روی زمین دراز کشیده عبور می‌کند، به مرخصی فرستاده است.

این اتفاق در جریان اعتراضات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس روز چهارشنبه در سیاتل رخ داده است. در ویدئویی دیگری که گفته شده مربوط به ۵ دقیقه قبل از ویدئوی بحث‌برانگیز است، مردی که کلاه ایمنی بر سر دارد دیده می‌شود که روی زمین افتاده و مرد دیگری برای کمک به او نزدیک می‌شود اما افسران پلیس با فریاد مانع او می‌شوند. 

 

 

 

به گزارش روزنامه «واشنگتن پست»، کارآگاه پلیس «مارک جمیسون» مدعی شده مردی که پلیس با دوچرخه از روی سر او رد شده آسیب ندیده و در بازداشت است.

دور جدید اعتراضات در سیاتل و شهرهای دیگر آمریکا بعد از آن آغاز شد که دادستان کل کنتاکی از رای خود درباره پرونده قتل «بِرونا تیلور» زن سیاهپوست خبر داد. 

دادستان کل ایالت کنتاکی اعلام کرد دو افسر پلیسی که این زن را چند هفته پیش در لوییویل به قتل رسانده بودند، مجازات نخواهند شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول